کد خبر: 217957
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۹:۴۱:۰۰
| |

بهمن‌ کامیار، کارگردان سینما در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

سینماداران به هیچ سازمانی پاسخگو نیستند/ سقط جنین یکی از مشکلات روز جامعه است/ بلیت‌‌های نمایش فیلم «مرداد» در سایت فروش آنلاین غیر فعال شده بود/ پردیس‌های سینمایی به صورت آشکار در حال نقض قوانین هستند

بهمن‌کامیار کارگردان فیلم «مرداد» درباره عملکرد شورای صنفی نمایش گفت: «به وضوح سینماداران تخلف می‌کنند و شورای صنفی و ناظران ارشاد این موضوع را می‌بینند اما واکنشی نشان نمی دهند. با آقای ضیا هاشمی درباره این موضوع صحبت کردیم اما جواب درستی دریافت نکردیم.

سینماداران به هیچ سازمانی پاسخگو نیستند/ سقط جنین یکی از مشکلات روز جامعه است/ بلیت‌‌های نمایش فیلم «مرداد» در سایت فروش آنلاین غیر فعال شده بود/ پردیس‌های سینمایی به صورت آشکار در حال نقض قوانین هستند
کد خبر: 217957
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۰۹:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن‌کامیار قطعا در اولین تجربه کارگردانی‌اش با شکست روبرو شده است. فیلم «مرداد» ساخته این کارگردان بعد از دو هفته اکران فقط 16 میلیون فروش داشت که در میان فیلمهای روی پرده کمترین فروش را به خود اختصاص داده بود. اما کارگردان فیلم «مرداد» درباره این فروش ضعیف توضیحاتی داده که در ادامه خواهید خواند.

بهمن‌ کامیارکارگردان فیلم«مرداد» درباره اکران این فیلم به اعتمادآنلاین گفت: «شرایط اکران فیلم «مرداد» کاملا مشخص است. چرا فیلم ما در هفته اول باید فقط در سینمای سرگروه اکران شود؟ دفتر پخش هم جواب درستی به ما نداده است. آقای سماواتی مسئول پخش فیلم بودند که به ما جواب درستی ندادند. موضوع اصلی ما تعداد سالن است. نکته جالب این است که بلیط‌های نمایش فیلم ما در سایت سینما تیکت غیر فعال شده بود. یعنی سانس‌های فیلم غیر فعال شده بود.»

کامیار ادامه داد: « موضوع دیگر این است که این معضل توسط خود سینماداران صورت می‌گیرد و آنها دسترسی مردم را غیر فعال می‌کنند و به سینماتیکت ربطی ندارد. چند باری مساله را پیگیری کردم اما جواب درستی داده نشد. سینمادار خود را متعهد به نمایش درست فیلم در زمان اکران نمی‌داند. بسیاری از مردم و اصحاب رسانه با من تماس گرفتند و خبر دادند که امکان دیدن فیلم را در سینماها ندارند. پردیس‌های سینمایی به صورت آشکار در حال نقض قوانین هستند. اما کسی به این موضوع توجه نمی کند و اهمیتی نمی دهدند.»

کارگردان فیلم «مرداد» درباره شورای صنفی نمایش گفت: «به وضوح سینماداران تخلف می‌کنند و شورای صنفی و ناظران ارشاد این موضوع را می‌بینند اما واکنشی نشان نمی دهند. با آقای ضیا هاشمی درباره این موضوع صحبت کردیم اما جواب درستی دریافت نکردیم. هیچ کسی اجازه ندارد حتی از سینمادار سئوال کند! بعد خبرگزاری‌ها می‌نویسند این فیلم 15 میلیون فروش داشته است. آنها نمی‌دانند که «مرداد» سه سالن بیشتر ندارد.»

کامیار درباره موضوع فیلم و انتخاب بازیگران این اثر گفت:« فیلم روایتی از مشکلات طبقه متوسط جامعه است. درباره سقط جنین صحبت می‌کنیم که اکنون مشکل بسیاری از مردم است. فیلم ما داستان دارد ومخاطب عام موضوع آن ار درک می‌کند. اما در مجموع باید بگویم که به فیلم ما خیلی ظلم شد. «مرداد» قرار بود سه هفته اکران باشد اما عملا ما اکران عمومی نداشتیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها