کد خبر: 194288
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

کریم‌ امینی کارگردان فیلم «دشمن زن» در گفت‌وگو با اعتماد‌آنلاین:

صدر‌نشینی چند روزه تیم ملی به فروش فیلم‌های سینمایی کمک کرد/ مخاطب اصلی سینما به فوتبال اهمیتی نمی‌دهد

کریم‌امینی می‌گوید: «نکته مهمی که درباره مخاطبان واقعی سینما وجود دارد این است که اگر جام جهانی در ایران هم برگزار می‌شد توجهی به این موضوع نمی‌کردند و به تماشای فیلم‌هایی که علاقه داشتند می‌رفتند.»

صدر‌نشینی چند روزه تیم ملی به فروش فیلم‌های سینمایی کمک کرد/ مخاطب اصلی سینما به فوتبال اهمیتی نمی‌دهد
کد خبر: 194288
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌پاکزاد- اولین ساخته کریم امینی فیلم «دشمن‌ زن» اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است. این کارگردان اعتقاد دارد که چند روز صدرنشینی تیم ملی فوتبال ایران در گروه خود باعث شد که فیلم‌های سینمایی فروش بهتری داشته باشند.

کریم‌ امینی کارگردان فیلم «دشمن‌ زن» درباره اکران این فیلم مصادف با پخش‌ بازی‌های جام‌جهانی به ا عتمادآنلاین گفت: «بسیاری از اهالی سینما اعتقاد دارند که نمایش مسابقات فوتبال به فروش فیلمهای سینمایی ضربه می زند. اما چنین تصوری ندارم. اتفاقا نمایش مسابقات فوتبال از سالن‌های سینما به فیلم‌های سینمایی کمک کرده است»

امینی ادامه‌ داد: «تهیه‌کننده فیلم «دشمن‌ زن» آقای فرحبخش است. در گذشته شخصا به عنوان دستیار با آقای فرحبخش همکاری داشته‌ام. تجربه اکران در عید فطر را نیز به عنوان دستیار داشته‌ام. با توجه به گذشته و فروشی که در اکران سال‌های گذشته داشتیم. باید بگویم که فروش کمتری را تجربه کردیم. اما با توجه به اوضاع اقتصادی و نمایش بازیهای جام جهانی فیلم ما در این چند روز اکران موفقی داشته است. می‌توان گفت که برد تیم ملی ایران در بازی نخست با مراکش کمک زیادی به فروش فیلم هایی که در اکران عید فطر نمایش داده شدند داشت. صدرنشینی چند روزه تمی ملی هم به فروش فیلم های سینمایی کمک کرد.»

کارگردان فیلم دشمن زن درباره مخاطبان سینما به اعتمادآنلاین گفت: «نکته مهمی که درباره مخاطبان واقعی سینما وجود دارد این است که اگر جام جهانی در ایران هم برگزار می‌شد توجهی به این موضوع نمی‌کردند و به تماشای فیلم‌هایی که علاقه داشتند می‌رفتند. مخاطب اصلی سینما به دنبال فیلم دکوپاژ و میزانسن است و توجهی به توپ فوتبال نمی کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها