کد خبر: 167418
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۵:۳۹:۰۰
| |

6 فیلم سینمایی جدید از چهارشنبه اکران می‌شوند

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: 6 فیلم سینمایی جدید از چهارشنبه هفته جاری به سینما می‌آیند. «عصبانی نیستم»، «مصادره» و «خوک» از فیلم‌های اکرانی جدید هستند.

6 فیلم سینمایی جدید از چهارشنبه اکران می‌شوند
کد خبر: 167418
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۱۵:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ماه)، شورای صنفی نمایش اعلام کرد از چهارشنبه (12 اردیبهشت ماه) 6 فیلم جدید راهی سینماهای کشور می شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «خجالت نکش» در سرگروه استقلال به جای «لاتاری»، «چهارراه استانبول» در سرگروه آزادی به جای «فیلشاه»، «خوک» در سرگروه کورش به جای «به وقت شام»، «عصبانی نیستم» در گروه ایران به جای «لونه زنبور»، «آن سوی ابرها» در گروه جوان به جای «مصادره» و «جشن دلتنگی» در سرگروه زندگی به جای «خرگیوش» اکران خود را آغاز می‌کنند.

فرجی همچنین با معرفی محسن امیریوسفی به عنوان نماینده کانون کارگردانان در شورای صنفی نمایش، بیان کرد: رأی‌گیری مسئولیت اعضای شورای صنفی نمایش هفته آینده برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، «آن‌سوی ابرها» تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی است و داستانی اجتماعی را دنبال می‌کند. «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی معضلات استفاده افراطی از شبکه‌های مجازی را به تصویر می‌کشد. «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی داستان چند جوان را روایت می‌کند که در مکانی سرنوشتشان با فاجعه پلاسکو گره می‌خورد.

همچنین «خجالت نکش» اولین تجربه بلند سینمایی رضا مقصودی است و داستان فرزندآوری یک خانواده روستایی را به تصویر می‌کشد. «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی داستانی طنز درباره یک کارگردان سینما را به نمایش در می‌آورد. «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان نیز داستانی حول وقایع سال 88 است.

تا امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ماه) فیلم سینمایی «مصادره» با فروش 13 میلیارد و 249 میلیون تومان در مقام اول، فیلم سینمایی «لاتاری» با فروش 11 میلیارد و 745 میلیون تومان در مقام دوم و فیلم سینمایی «به وقت شام» با فروش 11 میلیارد و 135 میلیون تومان در مقام سوم جدول فروش گیشه سنیمای ایران هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها