جدول برنامه‌های سومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران

فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران (TCMF ) یک رویداد فرهنگی و هنری مستقل و خصوصی است که به عنوان اولین فستیوال ملی و بین‌المللی در حوزه موسیقی معاصر، با حمایت و همکاری نهادها و انجمن‌های فرهنگی و هنری به صورت سالانه برگزار می‌شود.

جدول برنامه‌های سومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران
کد خبر: 166094
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران (TCMF ) یک رویداد فرهنگی و هنری مستقل و خصوصی است که به عنوان اولین فستیوال ملی و بین‌المللی در حوزه موسیقی معاصر، با حمایت و همکاری نهادها و انجمن‌های فرهنگی و هنری بصورت سالانه برگزار می‌شود. این فستیوال تا کنون توانسته است به یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین رویداد های موسیقی معاصر در کشور تبدیل شود و سعی دارد تا به تدریج به یکی از مهمترین گردهم آیی های موسیقی دانان معاصر در خاورمیانه مبدل گردد.

جدول زمان‌بندی برنامه‌های سومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران

سومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران

برای مشاهده تصویر بزرگ‌تر روی عکس کلیک کنید


فستیوال موسیقی معاصر تهران سالانه در اردیبهشت ماه برگزار می گردد. رویدادهای موسیقایی این مجموعه در معتبرترین مکان های فرهنگی ازجمله تالار وحدت، تالار رودکی و موزه هنرهای معاصر تهران و همچنین سالن های تئاتر، گالری ها و مراکز عمومی برگزار می گردد.


فستیوال موسیقی معاصر تهران سعی دارد تا در کنار معرفی آثار آهنگسازان معاصر ایرانی، به معرفی موسیقی دانان بین المللی و توسعه روابط بین فرهنگی و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت رشد و معرفی نوازندگان جوان ایرانی بپردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها