کد خبر: 165793
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۷:۱۲:۰۰
| |

عدم توزیع بن کتاب دانش‌آموزی در نمایشگاه کتاب 1397

توزیع بن‌کارت کتاب دانش‌آموزی برای نمایشگاه کتاب 1397 صورت نمی‌گیرد. نمایشگاه کتاب 97 با شعار «نه به نخواندن» از اردیبهشت‌ماه آغاز به کار خواهد کرد.

عدم توزیع بن کتاب دانش‌آموزی در نمایشگاه کتاب 1397
کد خبر: 165793
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در اطلاع‌رسانی یارانه‌های نمایشگاه کتاب، بن کارت‌هایی برای دانشجویان، طلاب، اهالی قلم همچنین اساتید در نظر گرفته شده و میزان مشارکت در آنها اطلاع رسانی شد، اما دانش‌آموزان در این یارانه‌ها سهمی نداشتند از این رو وزارت ارشاد با آموزش و پرورش در حال تهیه یک بسته حمایتی از این قشر هستند.

همایون امیرزاده سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران درباره عدم اطلاع‌رسانی در مورد بن‌کات های دانش‌آموزی نمایشگاه کتاب و شائبه حذف این گروه از یارانه‌‌های نمایشگاهی اظهار داشت: طرح جایگزینی برای این قشر از مخاطبان نمایشگاه کتاب اجرا خواهد شد.

سخنگوی نمایشگاه کتاب توضیح داد: در حال بررسی طرح جایگزینی با وزارت آموزش و پرورش هستیم تا طرح جدیدی را تهیه و تدوین کنیم.

امیرزاده عنوان کرد: هفته آینده طرح مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت آموزش و پرورش میان دو معاونت زیر مجموعه آن اعلام خواهد شد. در این طرح به نوعی حمایت از دانش آموزان صورت خواهد گرفت تا در نمایشگاه کتاب اجرایی شود.

گفتنی است، در اطلاع رسانی یارانه‌های نمایشگاه کتاب، بن کارت هایی برای دانشجویان، طلاب، اهالی قلم همچنین اساتید در نظر گرفته شده و میزان مشارک در آنها اطلاع رسانی شد که بزودی سامانه ثبت نام آن نیز فعال خواهد شد اما دانش‌آموزان در این یارانه‌ها سهمی نداشتند از این رو معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش در حال تهیه یه بسته حمایتی از این قشر هستند.

منبع: پانا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها