کد خبر: 165567
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

عدم حضور نشر قطره در نمایشگاه کتاب 97

نشر قطره در وبسایت خود از عدم شرکت در نمایشگاه کتاب 1397 خبر داده است. این نشر دلیل این تصمیم را «حمایت از کتابفروشی‌ها» عنوان کرده است.

عدم حضور نشر قطره در نمایشگاه کتاب 97
کد خبر: 165567
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| در اطلاعیه این ناشر که با عنوان «کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم» منتشر شده، همچنین به مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب توصیه شده است که برای خرید کتاب به کتابفروشی محله خود مراجعه کنند.

قطره کامل

نشر قطره در حالی از حضور در نمایشگاه امسال کتاب تهران - که مطابق آئین‌نامه ضوابط، ناشران تنها در صورتی امکان ثبت نام در آن را می‌یابند که طی سه سال اخیر حداقل 40 عنوان کتاب منتشر کرده باشند - انصراف داده که برابرِ اعلام این موسسه انتشاراتی، طی سه سال اخیر هر روز بیش از یک کتاب چاپ اول و تجدید چاپ منتشر کرده است.

نشر قطره فعالیت خود را در دی ماه 1367 شروع کرد و از آن تاریخ تا کنون حدود 1850 عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات، تئاتر و ادبیات نمایشی، رمان-داستان خارجی، رمان-داستان ایرانی، روانشناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، علوم اجتماعی، شناخت‌نامه و خاطرات، آموزشی، زبان و زبان‌شناسی، فلسفه و عرفان، علوم و فنون، پزشکی، دین، هنر و مدیریت به چاپ رسانده است.

منبع: سایت نشر قطره و مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها