کد خبر: 146502
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
| |

از ادامه صحبت‌ها درباره نمایشگاه گنجینه تا دعوت مسجدجامعی برای کتابگردی

گزارشی به بهانه تازه‌ترین صحبت‌های رئیس موزه درباره نمایشگاه گنجینه، آغاز به کار دهمین دوره «هفت نگاه» از روز جمعه، برگزاری دوازدهمین ایدبود مرتضی ممیز و دعوت احمد مسجدجامعی از مردم برای کتابگردی مهم‌ترین خبرهای فرهنگ و هنر در روز سه‌شنبه بودند.

از ادامه صحبت‌ها درباره نمایشگاه گنجینه تا دعوت مسجدجامعی برای کتابگردی
کد خبر: 146502
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۹ ۲۳:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین| علی‌محمد زارع، رئیس موزه هنرهای معاصر در طول یک ماه گذشته چند بار درباره پرونده باز نمایشگاه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در اروپا صحبت کرده تا نشان دهد تلاش‌ها برای برگزاری این نمایشگاه همچنان ادامه دارد. او در تازه‌ترین صحبت‌هایش از جلسه‌ای خبر داده که قرار است در آن اسناد مربوط به آثار گنجینه موزه برای رسانه‌ها نمایش داده شود. قرارداد چهار میلیون یورویی این نمایشگاه و صحبت از نظر مساعد وزیر ارشاد به برگزاری آن از دیگر موضوعاتی است که رئیس موزه هنرهای معاصر به آن اشاره کرده است. گزارشی به بهانه تازه‌ترین اظهارات علی‌محمد زارع درباره این نمایشگاه را می‌توانید در اینجا بخوانید.

شهرام ناظری شب گذشته به همراه گروه کامکارها در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت تا دور جدید کنسرت‌های موسیقی را در تهران کلید بزند. اما بهانه اصلی این اجرای مشترک، کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور بود. این موضوعی بود که شهرام ناظری در طول این کنسرت بارها به آن هم اشاره کرد. گزارشی از این اجرا را هم می‌توانید اینجا بخوانید.

برگزاری نمایشگاه خیریه «تنها نیستیم» در گالری مژده یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که در طول چند روز گذشته برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور ترتیب داده شد. این نمایشگاه تا اینجای کار بیش از 160 میلیون فروش داشته است. اما استقبال از این رویداد باعث شد تا این نمایشگاه تا روز جمعه سوم آذرماه تمدید شود. آغاز دهمین دوره «هفت نگاه» در فرهنگسرای نیاوران و برگزاری دوازدهمین یادبود مرتضی ممیز در خانه هنرمندان دو خبر دیگر حوزه تجسمی بودند که هر دو روز جمعه سوم آذرماه برگزار خواهند شد.

دعوت احمد مسجدجامعی از مردم برای حضور در کتابگردی روز پنج‌شنبه، گزارشی از مراسم اکران خصوصی فیلم «وقتی برگشتم» ساخته وحید موساییان و اضافه شدن نام چارلی رز، مجری معروف آمریکایی به لیست رسوایی‌های اخلاقی دیگر اخبار مهم حوزه فرهنگ و هنر در روز سه‌شنبه بودند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها