مجموعه آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات منتشر شد

بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مجموعه آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات با عنوان عیار منتشر شد.

مجموعه آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات منتشر شد
کد خبر: 485319
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۱:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مجموعه آرا و اندیشه‌های رهبر انقلاب پیرامون انتخابات با عنوان «عیار» در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد این کتاب که توسط این اداره کل منتشر شده، در سه فصل انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تدوین شده است.

موضوعاتی همچون «وظیفه مردم در انتخابات»، «خصوصیات اصلح به طور عام و خاص» در پیشگفتار این کتاب و موضوعاتی همچون «مردم و انتخابات»، «تشویق دیگران برای شرکت در انتخابات»، «انتخابات آزادانه و آگاهانه»، «توجه به ملاک‌های دینی و انقلابی»، «رعایت چارچوب‌های قانونی»، «قانون‌گرایی در انتخابات»، «بهره‌برداری دشمن از نتایج» و «گمانه‌زنی درباره موضع رهبری» در فصل اول کتاب «عیار» منتشر شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در فصل دوم و سوم نیز مسائلی همچون «اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها»، «برخی ویژگی‌های رئیس جمهور مطلوب» و «وظایف خاص» چاپ شده است.

در پشت جلد این کتاب نیز بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در فروردین 1392 در خصوص انتخابات آمده است.

کتاب «عیار» در آستانه انتخابات خرداد 1400 در 155 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها