کد خبر: 778991
|
۱۴۰۵/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۲:۳۶
| |

توضیحات نبویان درباره افشای اسناد محرمانه در صدا و سیما: صحبت هایم درباره چرایی مخالفت رهبری با تفاهم ایران و آمریکا ناقص رها شد!

نماینده تهران توئیتی در خصوص حضور خود در شبکه خبر صدا و سیما منتشر کرد.

توضیحات نبویان درباره افشای اسناد محرمانه در صدا و سیما: صحبت هایم درباره چرایی مخالفت رهبری با تفاهم ایران و آمریکا ناقص رها شد!
کد خبر: 778991
|
۱۴۰۵/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۲:۳۶

سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

امروز در شبکه خبر در مورد چرایی مخالفت رهبری با تفاهم یادداشت ایران و آمریکا مشغول بیان دیدگاه رهبری بودم که به صورت ناقص رها شد.

بخش مهم آن بررسی متن یادداشت تفاهم بود که علت مخالفت رهبری را بیشتر آشکار می کرده است.

ان شاالله خداوند ما را در پیروی از رهبری عزیز ثابت قدم نگه دارد.

توییت نبویان

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها