کد خبر: 661264
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۲:۰۶:۳۱
| |

مقام بلندپایه ارتش: کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهوری جزو مجرب‌ترین خلبانان به شمار می‌رفتند

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش تاکید کرد: این ماموریت یکی از ماموریت‌های خاص بود که کادر پروازی آن جزو مجرب‌ترین خلبانان به شمار می‌رفتند و تجربه شرایط مختلف را داشتند.

مقام بلندپایه ارتش: کادر پروازی بالگرد رئیس‌جمهوری جزو مجرب‌ترین خلبانان به شمار می‌رفتند
کد خبر: 661264
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۱۲:۰۶:۳۱

امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به شهادت کادر پرواز بالگرد رئیس جمهور و همراهان در سانحه هوایی اظهار کرد: واقعه تأسف‌بار سانحه هوایی که منجر به شهادت ریاست محترم جمهور محبوب مردمی و مخلص ایران اسلامی و همراهان شد را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهداء و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش فارس، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار حوزه برقراری امنیت در اقصی نقاط میهن اسلامی در ماموریت‌های مختلف شبانه‌روزی این افتخار را دارد که قریب به ۴۵ سال است به وسیله آشیانه جمهوری اسلامی ایران نقل و انتقال و جابجایی مقامات کشوری را بر عهده دارد.

وی گفت: آشیانه جمهوری اسلامی ایران وظیفه جابجایی مقامات کشوری و لشکری اعم از مقام معظم رهبری، روسای‌جمهور و هیئت دولت را چه در داخل و چه در اقصی نقاط کره خاکی را بر عهده دارد.

امیر سرتیپ هادیان با اشاره به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش تاکید کرد: این ماموریت یکی از ماموریت‌های خاص بود که کادر پروازی آن جزو مجرب‌ترین خلبانان به شمار می‌رفتند و تجربه شرایط مختلف را داشتند.

وی ادامه داد: علت سانحه از طریق تیم مجربی که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تعیین شده در حال بررسی است و به سمع و نظر مردم عزیزمان خواهد رسید. اما، این قول را به مردم می‌دهم که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به لطف و عنایت شهدای عزیز در ادامه راه آنان همچنان مصمم بر آرمان‌های امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما در هر شرایطی در کنار مردم عزیزمان قرار داریم؛ چه در حوزه شرایط جنگ سخت و چه در حوزه مردم‌یاری چه در ماموریت‌های خاص. ان‌شاءالله بتوانیم عاشقانه با دعای خیر مردم همه ماموریت‌های خود را به سلامت انجام دهیم و دیگر شاهد چنین سوانح دلخراشی نباشیم.

امیر سرتیپ هادیان در پایان از مردم خواست تا نیروی هوایی ارتش را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها