کد خبر: 661209
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۸:۳۴:۴۰
| |

برگزاری جلسات فشرده دفترسیاسی حزب اعتماد ملی

جلسات دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به صورت ویژه و فشرده برگزار شد.

برگزاری جلسات فشرده دفترسیاسی  حزب اعتماد ملی
کد خبر: 661209
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۸:۳۴:۴۰

جلسات دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با توجه به شرایط پیش آمده در کشور به صورت ویژه و فشرده برگزار شد.

در این جلسات دبیرکل حزب اعتماد ملی و اعضا با تسلیت درگذشت رئیس جمهور فقید، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و دیگر سرنشینان بالگرد سانحه دیده، از خداوند متعال برای درگذشتگان ؛آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسالت کرده و 

بر لزوم بررسی دقیق علل حادثه پیش آمده از جنبه های فنی،  اصول امنیتی و حفاظتی تاکید کرده و با انتقاد از آشفتگی شیوه اطلاع رسانی این حادثه، خواستار صراحت و صداقت در بیان چرایی این رخداد ناگوار شدند.

همچنین اعضا، به بررسی شرایط انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پرداخته و با توجه به کاهش بی سابقه مشارکت مردم در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی،  بر ضرورت تغییر رویه از سوی شورای نگهبان و مجریان و آنچه که موجب تضعیف جمهوریت نظام است، تاکید کردند.

در این سلسله نشست ها، شرایط ویژه منطقه و ایران مورد بررسی قرار گرفت و ضمن یادآوری اهمیت افزایش همدلی و وفاق در سطوح مختلف جامعه، یافتن راهکارهایی برای افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ضروری دانسته شد.

اعضای دفتر سیاسی مصوب کردند که چگونگی کنش سیاسی حزب، متناسب با وضعیت تایید صلاحیت ها تعیین خواهد شد و حزب اعتماد ملی تنها در صورت وجود کاندیدای شاخص اصلاح طلب و یا باورمند به جریان اصلاح طلبی به صورت حمایتی در عرصه انتخابات فعالیت خواهد کرد.

تعامل سازنده و حداکثری با جبهه اصلاحات، رایزنی و گفت وگو با برخی چهره های شاخص اصلاح طلب برای کاندیداتوری در انتخابات آتی و تداوم برگزاری جلسات منظم، از دیگر مصوبات دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها