کد خبر: 658784
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۳:۳۳
| |

توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر هیاتی از کره شمالی به ایران

سخنگوی وزارت خارجه در مورد سفر اخیر هیات سیاسی و اقتصادی کره شمالی به ایران بعد از چندین سال گفت: ما در محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۴ هستیم ، هیات کره شمالی هم حضورشون در جمهوری اسلامی ایران در این چارچوب است، دو کشور بیش از ۵۰ سال سابقه روابط دیپلماتیک دارند.

توضیحات سخنگوی وزارت خارجه درباره سفر هیاتی از کره شمالی به ایران
کد خبر: 658784
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ۱۲:۲۳:۳۳

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد سفر  اخیر هیات سیاسی و اقتصادی کره شمالی به ایران بعد از چندین سال گفت: ما در محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۴ هستیم ، هیات کره شمالی هم حضورشون در جمهوری اسلامی ایران در این چارچوب است، دو کشور بیش از ۵۰ سال سابقه روابط دیپلماتیک دارند و براساس منافع و علایق مشترک در چارچوب منافع مشترک  با یکدیگر همکاری دارند.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: سفر وزیر محترم روابط خارجی خلق کره و هیات اقتصادی همراه بنا بر دعوت رسمی وزیر صمت برای بازدید از نمایشگاه اکسپو صورت گرفته است  و این هیات در همین چارچوب در تهران حضور دارند و علاوه بر بازدید از نمایشگاه، دیدارهایی را با مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در حاشیه نمایشگاه  اکسپو انجام داده‌اند .

 کنعانی ادامه داد: برخی تلاش کردند که طبق رویه خود و با انتشار برخی از اخبار به گمانه زنی‌های مغرضانه‌ای در مورد این سفر دست بزنند که چنین چیزی صحت ندارد و حضور هیئت کره شمالی در ایران در چارچوب دعوت به عمل آمده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها