کد خبر: 657544
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۲:۳۵:۵۴
| |

ایران حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق را پیگیری حقوقی کرده؟

معاون حقوقی رئیس جمهور در رابطه با اقدام حقوقی درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود. با این حال فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

ایران حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق را پیگیری حقوقی کرده؟
کد خبر: 657544
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۲:۳۵:۵۴

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با اقدام حقوقی درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق باید بگویم که حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش شفقنا او تاکید کرد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود. با این حال فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

دهقان توضیح داد: اکنون در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

او در رابطه با آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. چراکه رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده است و مسیر خود را طی می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها