کد خبر: 657123
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

«انتقام واقعی» به روایت یک روزنامه؛ همکاری نفوذی‌های روسیه و سوریه با اسرائیل را مسدود کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اولویت با مسدود کردن منافذی است که دشمن از آنها برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند. ما با انتقام گرفتن‌های معمول نه می‌توانیم نیروهائی را که از دست داده‌ایم به دست بیاوریم و نه می‌توانیم مانع ضربه زدن‌های بعدی دشمن شویم. انتقام واقعی اینست که دشمن را برای ادامه جنایاتش علیه نیروهایمان ناکام کنیم.

«انتقام واقعی» به روایت یک روزنامه؛ همکاری نفوذی‌های روسیه و سوریه با اسرائیل را مسدود کنید
کد خبر: 657123
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۶ ۲۱:۱۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نحوه «انتقام واقعی» از اسرائیل را تشریح کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، اولویت با مسدود کردن منافذی است که دشمن از آنها برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند. ما با انتقام گرفتن‌های معمول نه می‌توانیم نیروهائی را که از دست داده‌ایم به دست بیاوریم و نه می‌توانیم مانع ضربه زدن‌های بعدی دشمن شویم. انتقام واقعی اینست که دشمن را برای ادامه جنایاتش علیه نیروهایمان ناکام کنیم.

این روزنامه افزوده است: بهترین اقدام در حال حاضر تلاش همه‌جانبه برای مسدود کردن منافذی است که دشمن از آنها برای ارتکاب جنایات علیه نیروهای ما استفاده می‌کند. در این زمینه، مطالب زیادی گفته و نوشته شده که عصاره آنها و البته قابل توجه‌ترین‌‌ها احتمال همکاری عناصری در داخل سوریه اعم از افراد محلی و یا عوامل روسیه که امکانات زیادی در زمینه‌های اطلاعاتی، امنیتی و پدافندی را در زمین و آسمان سوریه در اختیار دارند با صهیونیست‌هاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها