کد خبر: 656354
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

کیهان: منافع و امنیت ملی کشور کیفیت پاسخ ایران به اسرائیل را تعیین می‌‌کند نه احساسات سیاسی و نظامی

روزنامه کیهان نوشت: منافع و امنیت ملی کشور و بلکه امنیت منطقه و منافع ما در منطقه براساس منطق نظامی ـ سیاسی است که سطح و کیفیت و آستانهِ پاسخ متقابل را تعیین می‌کند و نه احساسات نظامی و سیاسی و یا عاطفی! نیروهای مسلح اعم از سپاهی و ارتشی ثابت کرده‌اند برای انجام چنین ماموریتی نه ترس دارند و نه ناتوانند.

کیهان: منافع و امنیت ملی کشور کیفیت پاسخ ایران به اسرائیل را تعیین می‌‌کند نه احساسات سیاسی و نظامی
کد خبر: 656354
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرد که منافع و امنیت ملی کشور سطح و کیفیت پاسخ ایران به اسرائیل را تعیین می‌‌کند نه احساسات سیاسی و نظامی.

به گزارش کیهان، منافع و امنیت ملی کشور و بلکه امنیت منطقه و منافع ما در منطقه براساس منطق نظامی ـ سیاسی است که سطح و کیفیت و آستانهِ پاسخ متقابل را تعیین می‌کند و نه احساسات نظامی و سیاسی و یا عاطفی! نیروهای مسلح اعم از سپاهی و ارتشی ثابت کرده‌اند برای انجام چنین ماموریتی نه ترس دارند و نه ناتوانند، و آنچه را که مصالح کشور و ملت و منطقه ‌ایجاب کند و از سوی فرماندهی کل قوا از آنها خواسته شود،در زمان خود و بدون فوت وقت قدرتمندانه و شجاعانه و جان برکف انجام خواهند داد.

این روزنامه تاکید کرده است: لذا تمام راهبرد مقاومت و منافع و امنیت کشور و منطقه در همین دو کلمه نهفته است یعنی «زمان و مکان» تعیین‌کننده است، نه «واکنش احساسی»!، چراکه سازمانهای جاسوسی آمریکا و انگلیس و موساد به انتظار خطای محاسباتی محور مقاومت نشسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها