کد خبر: 654585
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۴:۴۷
| |

استقبال از استعفای معاون اول قوه قضاییه؛ چرا این اتفاق در دولت و بعد از فساد چای دبش نیفتاد؟

روزنامه هم میهن از استعفای معاون اول قوه قضاییه تمجید کرده و در همین حال این سوال را مطرح کرده که چرا این اتفاق در دولت و بعد از فساد چای دبش نیفتاد؟

استقبال از استعفای معاون اول قوه قضاییه؛ چرا این اتفاق در دولت و بعد از فساد چای دبش نیفتاد؟
کد خبر: 654585
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۱۸:۰۴:۴۷

روزنامه هم میهن از استعفای معاون اول قوه قضاییه تمجید کرده و در همین حال این سوال را مطرح کرده که چرا این اتفاق در دولت و بعد از فساد چای دبش نیفتاد؟

به گزارش هم میهن، استعفای معاون اول قوه‌قضائیه و پذیرش آن از سوی ریاست محترم این قوه برای حفظ اعتبار و بی‌طرفی رسیدگی قضایی امری ضروری بود که رخ داد و شاید بهتر بود که زودتر هم انجام می‌شد. اگر همین شیوه را در ماجرای فساد واردات نهاده‌های دامی در وزارت جهاد کشاورزی می‌دیدیم، شاید هیچ‌گاه شاهد فساد بزرگ چای دبش نمی‌بودیم.

این روزنامه افزوده است: رسیدگی به اتهامات مسئولین یا منسوبین آنها باید شفاف و علنی باشد. متأسفانه آنچه که در دولت محترم رخ داد که به نوعی حمایت ضمنی از متهم مهم آن پرونده بود، موجب شد که در جریان چای دبش فسادی در ابعاد بزرگتر تکرار شود. گرچه استعفای مدیران متهم‌شده الزامی قانونی ندارد ولی در مواردی افکار عمومی و ضرورت رعایت آن بسیار مؤثرتر از الزام قانون است.

هم میهن نوشته است: امیدواریم که دستگاه قضایی هر چه زودتر احکام نهایی این پرونده و نیز پرونده نهاده‌های دامی و چای دبش را صادر و در اختیار عموم قرار دهد تا معلوم شود که مدیران متخلف چگونه تحت حمایت افراد مافوق خود بوده‌اند؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها