کد خبر: 653925
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۰۷:۱۶:۳۸
| |

دستگیری اعضای یک گروه تروریستی در کشور قبل از اقدام به انجام خرابکاری + جزئیات

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: انتظامی کشور تقریبا در همه روزهای هفته برای برقرای امنیت تلاش می‌کند و از جمله ماموریت‌های اخیر را (مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و ۲۲ بهمن و انتخابات) با موفقیت پشت سر گذاشت، این در حالی بود که تعدادی از اعضای گروه‌های تروریستی برای اقدامات خرابکارانه وارد کشور شده بودند که قبل از هر اقدامی به همراه تجهیزات، دستگیر شدند.

دستگیری اعضای یک گروه تروریستی در کشور قبل از اقدام به انجام خرابکاری + جزئیات
کد خبر: 653925
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۰۷:۱۶:۳۸

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست فصلی فرماندهان فراجا عنوان داشت: فرماندهی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون در مناسبت‌های مختلف از اربعین گرفته تا مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات و در مراسم گوناگون با کار گسترده اطلاعاتی و حضور میدانی، توانست از ماموریت‌های خود سربلند و باافتخار بیرون آید.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات سرلشکر باقری را در ادامه می خوانید:

 

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد با توجه به برنامه ریزی‌های دشمنان و اقداماتی که تروریست‌ها داشته و دارند و اقداماتی که برای ناامن کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس طراحی کرده بودند، با اقدامات فرماندهی انتظامی شاهد برگزاری امن این ۲ رویداد بودیم.

انتظامی کشور تقریبا در همه روزهای هفته برای برقرای امنیت تلاش می‌کند و از جمله ماموریت‌های اخیر را (مراسم نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و ۲۲ بهمن و انتخابات) با موفقیت پشت سر گذاشت، این در حالی بود که تعدادی از اعضای گروه‌های تروریستی برای اقدامات خرابکارانه وارد کشور شده بودند که قبل از هر اقدامی به همراه تجهیزات، دستگیر شدند.

امروز مسئولیت بزرگ از مردان بزرگ برمی آید و در فرماندهی انتظامی این افراد وجود دارند و شخص سردار رادان و فرماندهان در مرزبانی، یگان ویژه و دیگر بخش‌های فراجا که خوشبختانه جمع بسیار ارزشمندی در مجموعه فراجا وجود دارد و ترکیبی از تجربه پیشکسوتان و مجربین در کنار شور و حال جوانان که گرد هم آمده‌اند با تدبیر و مدیریت و در راس آن فرماندهی، ماموریت انجام می‌دهند.

بسیار مشاهده می‌شود که هر مقدار با افراد زیر مجموعه انس و رفاقت و صمیمیت در کنار اجرای مقررات داشته باشیم بازدهی بهتر و اقدامات مثبت خواهد بود و این نیازمند خودسازی و بزرگ منشی است که در بیشتر فرماندهان دیده می‌شود.

باید با ابزار هنر تلاش کنیم تا ادراک مردم نسبت به احساس امنیت بیشتر شود و سرمایه اجتماعی نظام و پلیس را بیشتر کنیم.

احساس ناامنی ایجاد می‌کند و کنترل اراذل و اوباش که اقدامات خوبی در یک سال گذشته در مجموعه انتظامی انجام شده باید تداوم یابد و قرارگاه مبارزه با سرقت نیز اقدامی است که خوشبختانه شاهد اقدامات خوب در این قرارگاه هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

    همه‌اش. دروغ. وفریب. وانحراف. افکار. هست. تروریست از. خودشان. دردنیا. وجود ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها