کد خبر: 653894
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۲۱:۲۷:۲۱
| |

از همان زمان که یادمان است کیهان خاتمی را عامل آمریکا می‌دانست!

از همان موقعی که حسین شریعتمداری پس از مهدی نصیری جای خاتمی را در کیهان گرفت، همیشه به تلویح یا تصریح همین اتهامات را بار او کرده است!

از همان زمان که یادمان است کیهان خاتمی را عامل آمریکا می‌دانست!
کد خبر: 653894
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۲۱:۲۷:۲۱

احمد زیدآبادی نوشت:

کاسب محل از اینکه او را برای حضور در مناظرات سیاسی معرفی کرده ام، سخت مشعوف شده است. او امروز در حالی که از شعف دهانش تا بناگوش باز بود، از روی موبایلش چیزی را می‌خواند و به افراط قهقهه سر می‌داد.

پرسیدم؛ چه چیزی تا این اندازه، سبب انبساط خاطرش شده است؟ گفت مشغول مطالعۀ یادداشت مدیرمسئول کیهان علیه سیدمحمد خاتمی است. پرسیدم؛ مگر چیز تازه‌ای نوشته؟ گفت؛ آره. نوشته عدم شرکت خاتمی در انتخابات "خیانت" و همدستی با آمریکا و اسرائیل است!

گفتم؛ این که مطلب تازه‌ای نیست! از زمانی که من به خاطر دارم یعنی از همان موقعی که حسین شریعتمداری پس از مهدی نصیری جای خاتمی را در کیهان گرفت، همیشه به تلویح یا تصریح همین اتهامات را بار او کرده است!

یک باره به هیجان آمد و پرسید: راستی تو نمی‌تونی یک وقت مناظره با این "حاج حسین" برای من بگیری؟ به او می‌گویم: او به رغم تلاش بی‌وقفۀ چند تشکل دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی حتی یک بار برای مناظره با خود من حاضر نشده، بعد من چطور می‌تونم وقت مناظره برای تو بگیرم! بعد حالا می‌خوای باهاش مناظره کنی که چی بشه؟

می‌گوید: می‌خوام با ارائۀ اسناد و مدارک "غیرقابل انکار" که همه را هم از توی روزنامۀ کیهان گردآوری کرده‌ام، در مقابل عموم اثبات کنم که او عامل موساد در ایران است!

با شنیدن این حرف جا می‌خورم و به تندی می‌گویم: آقا این چه ادعایی است؟ این نوع حرف زدن مسئولیت داره! مگه همینطور کشکه که هر چی به خیالت رسید به این راحتی به افراد نسبت دهی؟

چشمانش را تنگ می‌کند و به چهره‌ام خیره می‌شود و می‌گوید؛ آقا چه مسئولیتی؟ چه کشکی؟ وقتی خود او نزدیک چهل سال است که یک روحانی مورد اعتماد آقای خمینی را که نمایندۀ او در کیهان بوده، چند دور نمایندۀ مجلس بوده، وزیر ارشاد بوده، دو دوره رئیس جمهور این کشور بوده، مثل آب خوردن به آمریکا و اسرائیل وصل می‌کنه، من از چی باید بترسم که او را عامل موساد ندانم؟ لذا از همین جا با قاطعیت و صدای بلند اعلام می‌کنم که اگر ریگی به کفش نداره، بیاد با من مناظره. او اسنادش را بیاره و منم اسنادم را می‌آرم تا ببینیم کی به آمریکا و اسرائیل وصله!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

    درست میگه.

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

    بی هیچی که نیست بالاخره به یه جایی وصله

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

    آفرین ، من هم به جد معتقدم که شریعتمداری نفوذی موساد اسراییل است . ان شاء الله که هرچه زودتر سیه روی شود .

  • سید مهدی ابراهیمی ارسالی در
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

    مطالب بسیارارزنده ای بود.باتشکر فراوان

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

    دقیقا هیچکس به اندازه این شریعتمداری زپرتی تفرقه در جامعه نمی اندازد وبا اعصاب وروان مردم بازی میکندپیرمرد متوحم دیوانه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها