کد خبر: 653269
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

مردم با شرکت گسترده در انتخابات بر ادامه راه نظام تاکید کردند

روزنامه کیهان نوشت: مردم با شرکت‌ گسترده در انتخابات هم بر ادامه راه نظام تأکید کردند و هم قدرت خویش در حل مسایل را به دنیا نشان دادند.

مردم با شرکت گسترده در انتخابات بر ادامه راه نظام تاکید کردند
کد خبر: 653269
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرد که مردم با شرکت گسترده در انتخابات بر ادامه راه نظام تاکید کردند.

به گزارش کیهان، انتخابات دیروز مجلسین خبرگان و شورای اسلامی در فضای «نه متراکم»، که دشمنان خارجی و منحرفان داخلی ایجاد کرده بودند، برگزار شد. دشمنان و منحرفان تلاش کردند تا صندوق رأی را یا از میدان به در کنند و یا از ارزش و قیمت آن بکاهند به گونه‌ای که مشارکت مردم در انتخابات بی‌ارزش معرفی شود تا آنان در فردای انتخابات از یک‌سو با آمار دادن از جمعیتی که در انتخابات شرکت نکرده‌اند، وزن مخالفان روند اداره کشور را بالا معرفی کنند و از سوی دیگر از مشارکت مردم در نوسازی فضای دو نهاد اساسی نظام بکاهند.

کیهان سپس مدعی شده است: حضور بانشاط مردم در دو انتخابات مهم دیروز در واقع هم مخالف‌خوانی و مخالف جلوه دادن‌ها را به محاق برد و هم دروغ کم‌اثر بودن مشارکت مردم را برملا نمود و هم مانع نوسازی درون نظام را کنار زد. این مشارکت گسترده در واقع این نکته اساسی را به ثبت رساند که توجه مردم و نظام به حل درون ساختاری مشکلات است. یعنی در انتخابات دیروز نه تنها به نغمه مخالفان توجه چندانی نگردید بلکه نشان داده شد در داخل سیستم راه‌حل وجود دارد و کلید آن هم دست مردم است. بر این اساس مردم با شرکت‌ گسترده در انتخابات هم بر ادامه راه نظام تأکید کردند و هم قدرت خویش در حل مسایل را به دنیا نشان دادند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

    یادش‌بخیر‌زمانی‌در‌روستا‌معلم‌بودم‌و‌درشیفت‌شبانه‌به‌پدران‌دانش‌آموزانم‌کلاس‌پیکار‌با‌بیسوادی‌داشتم‌حق‌الزحمه‌بر‌اساس‌تعداد‌قبولیها‌داده‌می‌شد‌و‌این‌بیچاره‌هاکه‌بخاطر‌کار‌زیاد‌همواره‌خسته‌بودند‌در‌کلاس‌خوابشان‌می‌برد‌و‌ما‌در‌امتحان‌از‌دانش‌آموزان‌دوره‌راهنمایی‌و‌دبیرستان‌استفاده‌می‌کردیم‌یک‌راهنمای‌تعلیماتی‌هم‌داشتیم‌که‌همواره‌گوشزد‌میکرد‌مبادا‌تعداد‌کسانیکه‌در‌کلاس‌های‌شما‌باسواد‌می‌شوند‌از‌نصف‌جمعیت‌روستا‌بیشتر‌باشد‌چون‌گندش‌در‌می‌ایدظاهرا‌فرماندار‌بعضی‌از‌شهر‌ها‌راهنمای‌تعلیماتی‌با‌تجربه‌نداشتند‌که‌آمار‌رای‌دهنده‌هایشان‌۱۲۰‌در‌صد‌واجدین‌شرایط‌شده‌است

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها