کد خبر: 653203
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۱:۳۱:۲۷
| |

سیل سیستم چند شعبه رای‌گیری در سیستان و بلوچستان را قطع کرد

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: قریب به ۱۰۰ درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است. متاسفانه چند شعب در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

سیل سیستم چند شعبه رای‌گیری در سیستان و بلوچستان را قطع کرد
کد خبر: 653203
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۱:۳۱:۲۷

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در وزارت کشور گفت: رای گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به ۱۰۰ درصد شعب رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است. متاسفانه چند شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل ارتباط با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: برای اولین بار آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، سنین و موضوعات مختلف آنها را بدانیم، اما آنچه مهم است ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: زیرساخت های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است. همچنین مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها