کد خبر: 653100
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۷:۲۸:۴۱
| |

با انتشار بیانیه‌ای اعلام شد:

دعوت برخی روزنامه‌ها از مردم برای شرکت در انتخابات

گروهی از روزنامه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند و نوشتند: ما اهالی رسانه همچون بسیاری از آحاد ملت، انتقادات گوناگونی به وضعیت کنونی کشور داریم و رفع کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود را نیز از حقوق مسلم ملت می‌دانیم، اما راه حل مشکلات را در بیرون از مرز‌ها جست و جو نکرده، بلکه آن را در درون این زاد و بوم و در نزد نخبگان، کارشناسان و اصلاح گرانی می‌دانیم که دل در گرو ایران و اسلام دارند.

دعوت برخی روزنامه‌ها از مردم برای شرکت در انتخابات
کد خبر: 653100
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۷:۲۸:۴۱

گروهی از روزنامه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران، مخاطبان فهیم و دور اندیش رسانه

درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری قرار داریم و بر آنیم که رسانه به عنوان عنصر آگاهی بخش جامعه، هم در دعوت آحاد ملت به مشارکت در انتخابات به عنوان عامل وحدت بخش ملی و مؤلفه قدرت آفرین مردمسالاری دینی و هم در ارتقای کیفیت مشارکت آگاهانه، سهم و نقشی بی بدیل دارد.

به رغم وجود کاستی‌ها و نارسایی‌ها در کشور عزیزمان ایران و اذعان جامعه رسانه‌ای به آن، بر این باوریم که رسانه همواره وظیفه دارد با درک مفهوم خیر جمعی و احساس تعلق به میهن، ملت و آیین و آرمان جامعه اسلامی به طرح مسائل و مشکلات کشور و نیز سنجش، تحلیل و ارائه راه حل برای آن‌ها مبادرت ورزد و درصدد کاهش دغدغه‌های مردم و کمک به بهبود شرایط بر آید.

همچنین این حقیقت را که اصلاحات و اعمال هر گونه تغییر به نفع مردم ایران از رهگذر صندوق رأی می‌گذرد، عمیقا باور داشته و تأکید داریم که اصلاح عیوب اداره کشور و رفع مشکلات، لزوما ازطریق ملت ایران و در پیوند با صندوق‌های رأی معنا می‌یابد.

با چنین انگاره ای، تلاش رسانه‌های بیگانه در تخریب مبانی جمهوریت و اسلامیت و تحریف مطالبات واقعی ملت ایران را که ملتی مستقل و دارای قدرت تشخیص است، به صواب و صلاح جامعه ایرانی نمی‌دانیم.

معتقدیم رسانه‌هایی که بودجه، خط مشی و رویکرد آن‌ها از سوی قدرت‌های خارجی تعیین می‌شود، نسبتی با تاریخ، تمدن و منافع ملی ایران عزیز نداشته و همچنان که در بزنگاه‌ها و مقاطع حساس، ضمن همدستی با دشمنان ایران، رویاروی ملت ما ایستاده و خواستار تشدید تحریم‌های غیر قانونی و حتی حمله نظامی بیگانگان به کشور شده اند، صلاحیت سخنگویی ملت ایران را ندارند.

ما اهالی رسانه همچون بسیاری از آحاد ملت، انتقادات گوناگونی به وضعیت کنونی کشور داریم و رفع کاستی‌ها و نارسایی‌های موجود را نیز از حقوق مسلم ملت می‌دانیم، اما راه حل مشکلات را در بیرون از مرز‌ها جست و جو نکرده، بلکه آن را در درون این زاد و بوم و در نزد نخبگان، کارشناسان و اصلاح گرانی می‌دانیم که دل در گرو ایران و اسلام دارند.

از این رو در عین تلاش مستمر تؤام با صداقت و احساس مسئولیت برای انعکاس صدای مردم و دفاع از حقوق آنان، دست رد بر سینه نا محرم زده و از دشمنانی که در سودای تجزیه و تضعیف میهن اسلامی و خدشه بر تمامیت ارضی ایرانند، تبری می‌جوییم.

۱-روزنامه آفتاب یزد

۲- روزنامه آفتاب اقتصادی

۳- روزنامه آرمان امروز

۴- روزنامه ابتکار

۵- روزنامه اخبار صنعت

۶- روزنامه افکار

۷- روزنامه اقتصاد سرآمد

۸- روزنامه اقتصاد مردم

۹-روزنامه اسرار

۱۰- روزنامه بیان ملی

۱۱- روزنامه پیام زمان

۱۲- روزنامه تجارت

۱۳-روزنامه تفاهم

۱۴-روزنامه توسعه ایرانی

۱۵-روزنامه جهان اقتصاد

۱۶-روزنامه جهان صنعت

۱۷- روزنامه جمهور

۱۸- روزنامه دنیای اقتصاد

۱۹- روزنامه دنیای خودرو

۲۰- روزنامه راه مردم

۲۱-روزنامه رمز اقتصاد

۲۲- روزنامه رویش

۲۳- روزنامه سایه

۲۴-روزنامه شروع

۲۵-روزنامه شرق

۲۶-روزنامه عصر اقتصاد

۲۷-روزنامه عصر آزادی

۲۸-روزنامه عصر توسعه

۲۹-روزنامه عصر رسانه

۳۰-روزنامه فایننشال تریبیون

۳۱-روزنامه کائنات

۳۲-روزنامه کار و کارگر

۳۳-روزنامه گل

۳۴-روزنامه مردمسالاری

۳۵-روزنامه مناقصه و مزایده

۳۶-روزنامه مواجهه

۳۷-روزنامه هدف

۳۸-روزنامه هدف و اقتصاد

۳۹- روزنامه هفت صبح

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها