کد خبر: 652867
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

تحریف تاریخ به سبک کیهان در روز روشن؛ کاهش مشارکت منجر به انتخاب حسن روحانی شد!

روزنامه کیهان نوشت: آیا با کاهش مشارکت‌، مشکلات مردم برطرف شد؟، یا نه، شخصی مثل حسن روحانی بر مقدّرات اجرائی کشور حاکم شد و وضع آنچه نباید می‌شد، شد!

تحریف تاریخ به سبک کیهان در روز روشن؛ کاهش مشارکت منجر به انتخاب حسن روحانی شد!
کد خبر: 652867
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۲۲:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان مدعی شد کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به انتخاب حسن روحانی در سال ۹۶ شد! 

به گزارش کیهان، با یک حساب و کتاب منطقی در پاسخ به اینکه شرکت در انتخابات چه فایده‌ای دارد، باید گفت در دوره‌هایی که مشارکت کاهش یافت، آیا با کاهش مشارکت‌، مشکلات مردم برطرف شد؟، یا نه، شخصی مثل حسن روحانی بر مقدّرات اجرائی کشور حاکم شد و وضع آنچه نباید می‌شد، شد؟! هشت یا چهار سال قبل اگر به شخصی مثل آقای رئیسی رای داده بودیم، و ۸ یا ۴ سال زودتر اگر به جای اینکه نگاه به دست دشمن باشد، شاهد تلاش‌های صادقه برای حل مشکلات کشور بودیم، آیا اوضاع کشور اکنون چنین بود؟ لذا با این نگاه منطقی و عقلانی باید تصمیم بگیریم که در انتخابات شرکت کنیم وضعیت مردم بهتر می‌شود یا شرکت نکنیم؟ کدام‌یک؟

کیهان افزوده است: عقل می‌گوید عدم مشارکت در انتخابات هیچ تاثیر مثبتی در وضعیت ما ندارد‌، بلکه اثرات منفی و مخرب داخلی و خارجی هم دارد. اگر در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم‌، در هر حال افرادی انتخاب می‌شوند، پس بهتر است با شرکت کردن و انتخاب پاک‌تر و شایسته‌تر افراد در انتخابات تاثیرگذار باشیم. با رای دادن به چنین افرادی نگذاریم که افراد نالایق بر ما مسلط شوند و باعث وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به مردم شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها