کد خبر: 652726
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۲۲:۲۰:۰۴
| |

روزنامه اقتصاد نوشت:

ایرج ملکی خودکشی کرد!

یک جامعه‌شناس با اشاره به نامزدی ایرج ملکی برای انتخابات مجلس گفت: «ورود این افراد به سیاست به نظر من نوعی خودکشی است و در نهایت به دلیل نبود دانش در این زمینه کارهایی را انجام می‌دهند که باعث شرمساری‌شان شده و در نهایت مجبور می‌شوند از مردم عذرخواهی کنند.

ایرج ملکی خودکشی کرد!
کد خبر: 652726
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۲۲:۲۰:۰۴

روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از یک جامعه‌شناس تاکید کرد که ورود سلبریتی‌ها به عالم سیاست نوعی خودکشی است.

به گزارش دنیای اقتصاد، سعید معیدفر، جامعه‌شناس در این زمینه می‌گوید: «سلبریتی‌ها زمانی معمولا به یک موضوع واکنش نشان می‌دهند که فضای اجتماعی پیش‌تر به آن موضوع حساس شده باشد. فقط در این صورت است که سلبریتی‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند. به‌نظر من اساسا وقتی جامعه در مورد موضوعی ذهنیت نداشته باشد، نظر یک سلبریتی تعیین‌کننده نخواهد بود.» او اعتقاد دارد: «با توجه به فضای امروز ورود این نوع افراد یا به قولی سلبریتی‌ها خیلی نقش مهمی را نمی‌تواند ایفا کند. چراکه بسیاری از مردم در تصمیم‌گیری نهایی خود آنها را مورد توجه قرار نمی‌دهند.»

معیدفر همچنین حضور سلبریتی‌ها به عالم سیاست را یک نوع خودکشی می‌داند: «ورود این افراد به سیاست به نظر من نوعی خودکشی است و در نهایت به دلیل نبود دانش در این زمینه کارهایی را انجام می‌دهند که باعث شرمساری‌شان شده و در نهایت مجبور می‌شوند از مردم عذرخواهی کنند. اگر یادتان باشد یکی از خوانندگان ما که آدم خوبی هم بود و در میان مردم محبوبیتی داشت در انتخاباتی ورود کرد. بعدها به خاطر این کارش بارها و بارها از مردم عذرخواهی کرد و بعد از این ماجرا دیگر حتی به عنوان یک خواننده مورد توجه قرار نگرفت.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

    احتمالا الگوش زلنسکی بوده!

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

    سخن این جامعه شناس متین هست اما احتمالا ایشان به خوبی این فرد را نمی شناسد. این فرد اصلا کارنامه چندانی در حرفه خود ندارد که احتمالا بخواهد نگران مخدوش شدن چهره خود باشد. ایشان در دنیای مجازی نه به خاطر موفقیت در حرفه شان، بلکه به خاطر تولید محتوا و اظهار نظرهای عجیب و غریب که دست مایه تمسخر جامعه می شده شناخته می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها