کد خبر: 652721
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۰۸:۱۱:۴۷
| |

واکنش به نامزدی یک طنزپرداز؛ ایرج ملکی از حوزه‌ای وارد گود انتخابات شده که فلاحت‌پیشه در آن حوزه ردصلاحیت شده!

روزنامه اعتماد نوشت: بنابر اعلام لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم، ایرج ملکی از حوزه انتخابیه کرمانشاه وارد گود رقابت شده است؛ یعنی درست در حوزه‌ای که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده چند دوره مجلس و استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی و سیاست خارجی در آن ردصلاحیت شده است!

واکنش به نامزدی یک طنزپرداز؛ ایرج ملکی از حوزه‌ای وارد گود انتخابات شده که فلاحت‌پیشه در آن حوزه ردصلاحیت شده!
کد خبر: 652721
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۰۸:۱۱:۴۷

ایرج ملکی، لطیفه‌گوی مجازی کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شده است.بنابر اعلام لیست نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم، ایرج ملکی از حوزه انتخابیه کرمانشاه وارد گود رقابت شده است؛ یعنی درست در حوزه‌ای که حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده چند دوره مجلس و استاد دانشگاه و کارشناس حوزه سیاسی و سیاست خارجی در آن ردصلاحیت شده است!

به گزارش اعتماد، بنا به روایت نواندیش، ایرج ملکی متولد کرمانشاه که دارای لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق‌لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی است، با بازی در کلیپ‌های طنز در آپارات و شبکه اجتماعی اینستاگرام به شهرت رسید و حالا یکی از چهره‌های معروف در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است که به نام استاد ملکی مشهور است.

در سال‌های اخیر دیالوگی از یکی از ساخته‌های ملکی در فضای مجازی بازنشر داده می‌شد. جمله‌ای که توسط یکی از شخصیت‌ها گفته می‌شد مبنی بر اینکه «چطور به تو گیر ندادن؟!» حالا این جمله توسط کاربران فضای مجازی خطاب به ملکی درباره عبور از فیلتر تایید صلاحیت شورای نگهبان طرح شده است. عباس عبدی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حواشی تاییدصلاحیت و کاندیداتوری ایرج ملکی نوشت: چرا برخی نسبت به تایید صلاحیت یک طنزپرداز انتقاد دارند؟ اگر وی به مجلس برود و جدی کار کند به احتمال فراوان از اغلب نمایندگانی که ما می‌شناسیم آگاه‌تر و کم‌خطرتر است. اگر کار طنز خود را در آنجا ادامه دهد که به گرد پای سایرین نخواهد رسید باز هم زیانش کمتر است. سیامک قاسمی، کارشناس اقتصادی، درباره نامزدی ایرج ملکی در انتخابات گفته همه‌چیزشان باید به همه‌چیزشان بیاید. از ملک‌الشعرای بهار به عنوان نماینده مجلس به ایرج ملکی رسیدن، پیام واضحی دارد برای آنهایی که هنوز توانی برای اندیشیدن دارند.

محمد شریف‌زاده کرمانی، وکیل دادگستری، نیز در شبکه اجتماعی ایکس گفته که ممکن است حضور ایرج ملکی «دستمایه شوخی و طنز و جوک باشد» اما در میان سایر داوطلبان «حداقل آنچه در دل دارد می‌گوید و اهل زبان‌بازی و مغلطه نیست.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

    شناخت زیادی از آقای ایرج ملکی ندارم ولی اساسا برای نقد مجلس و شورای نگهبان نامزد انتخاباتی مورد استهزاست که هنوز سابقه ای در مجلس نداشته!!! و این غیر اخلاقی است. حالا آقای نادر قاضی پور بود یه چیزی!😁

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها