کد خبر: 652591
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

اعتراف دور از انتظار حسین شریعتمداری:

مشکلات اقتصادی و گرانی عرصه را بر مردم تنگ کرده است

حسین شریعتمداری نوشت: مشکلات اقتصادی و از جمله گرانی کالا و خدمات عمومی که عرصه را بر بسیاری از مردم و مخصوصاً اقشار کم درآمد و مستضعف و به قول حضرت امام (ولی‌نعمت‌ها) تنگ کرده است.

مشکلات اقتصادی و گرانی عرصه را بر مردم تنگ کرده است
کد خبر: 652591
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۲۱:۴۰:۰۰

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان به وجود مشکلات اقتصادی مردم اعتراف کرد. 

به گزارش کیهان، او نوشت: مشکلات اقتصادی و از جمله گرانی کالا و خدمات عمومی که عرصه را بر بسیاری از مردم و مخصوصاً اقشار کم درآمد و مستضعف و به قول حضرت امام (ولی‌نعمت‌ها) تنگ کرده است.  بدیهی است که در این میان، نمی‌توان و نباید برخی خطاها در برنامه‌ریزی اقتصادی، کوتاهی در برخورد با کلان‌سرمایه‌داران سود‌پرست، عدم نظارت جدی بر قیمت‌ها و ... را نادیده گرفت‌. اما، در این میان نکته با‌اهمیت و امید‌آفرینی هست و آن این که مشکلات اقتصادی و گرانی، فقط مشکل مردم نیست بلکه مشکل مشترک مردم و مسئولان نظام و مخصوصاً دولت نیز هست.

شریعتمداری در همین حال نوشت: این‌گونه نیست که مسئولان و مخصوصاً مسئولان دولتی از آن غافل باشند و این ناهنجاری را به حال خود گذارده و رها کرده باشند، بلکه همه شواهد حکایت از آن دارند که دولت و سایر مسئولان تلاش گسترده‌ای را برای مقابله با این پدیده پلشت و آسیب‌رسان به کار گرفته‌اند. حضور گسترده مردم در انتخابات  می‌تواند کمک به مسئولان برای مقابله با این مشکل و سایر مشکلات باشد و هست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

    چه‌عجب‌گرما‌پس‌از‌چند‌ده‌سال‌از‌پوست‌کلفت‌این‌خبیث‌هم‌رد‌سد

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

    این نخود هر آش وقت انتخابات غش کرد طرف مردم و گرانی

  • سیدمهدی ارسالی در
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    عجب آقای شریعتمداری هم قبول کردمردم هم درتنگنا قراردارند.روزی خرگوش یه جمله ای می گویدهمه حیوانات می خندندبجز اولاغ بعدیک روزدیدنداولاغ هم می خنددمعلوم شدبیجاره تازه فهمیده سایرحیوانات برای چه می خندند

  • هادی حقیقت قفهرخی ارسالی در
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    در یک کلام: "آفتاب پرست"

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها