کد خبر: 652583
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۰:۰۵
| |

محمدصادق جوادی حصار:

انتخابات تحت سیطره خالص‌سازان است؛ اصولگرایان شامورتی‌بازی درمی‌آورند

محمدصادق جوادی حصار نوشت: انتخابات تحت سیطره اصولگرایان و خالص‌سازان قرار دارد. هر اندازه که جناح راست بیشتر در این شیپور بدمد که اصلاح‌طلب‌ها کاندیدا دارند و چرا نمی‌آیند و مردم از آنها رویگردان شده‌اند و...بیشتر شامورتی‌بازی و فرار روبه جلو است.

انتخابات تحت سیطره خالص‌سازان است؛ اصولگرایان شامورتی‌بازی درمی‌آورند
کد خبر: 652583
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۰:۰۵

«تمامیت‌خواه‌ها از سایه اصلاح‌طلبان هم می‌ترسند» عنوان یادداشت محمد صادق جوادی حصار برای روزنامه اعتماد است که در بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید: 

 

  •  برخلاف دیدگاه‌هایی که معتقدند فضای دوگانه‌ای در انتخابات شکل گرفته، معتقدم هیچ دو قطبی یا دوگانه‌ای در انتخابات 1402 وجود ندارد. در واقع فضا، همچنان تک‌قطبی است.جریان مسلط سیاسی هم کاملا روشن بازی می‌کند.
  •  در جریان اصولگرا هم هر شخصی که ثبت‌نام کرده بود، تایید صلاحیت شده است.کار به جایی رسیده که اصولگرایان در حوزه‌های مختلف انتخاباتی می‌توانند چند لیست مجزا بدهند. در تهران 90الی 95 نفر منتظرند که در یکی از دو لیست اصلی جا بگیرند. از سوی دیگر اصلاح‌طلبان به زور می‌توانند 10نفر اصلاح‌طلب استخوان‌دار را پیدا کرده و برای حضور در لیست تهران معرفی کنند. 

 انتخابات تحت سیطره اصولگرایان و خالص‌سازان قرار دارد. هر اندازه که جناح راست بیشتر در این شیپور بدمد که اصلاح‌طلب‌ها کاندیدا دارند و چرا نمی‌آیند و مردم از آنها رویگردان شده‌اند و...بیشتر شامورتی‌بازی و فرار روبه جلو است.

واقعا اگر اقتدارگرایان معتقدند که اصلاح‌طلبان رای ندارند و مردم از آنها گریزانند چرا آنها را تایید نمی‌کنند تا وزن سیاسی آنها مشخص شود؟ چرا چهره‌های اصلی اصلاح‌طلب در انتخابات را ردصلاحیت کردند؟

  • این برخوردها نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان هنوز زنده‌اند و رقبای اصولگرا می‌ترسند اگر اندکی گشایش ایجاد کنند باز هم همه‌چیز از دست‌شان برود.به همین دلیل است که حتی از سایه اصلاح‌طلبان هم می‌ترسند و سخت‌گیری‌ها علیه اصلاح‌طلبان پیچیده‌تر و افزون‌تر شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲

    من هرچقدر بخودم فشار میاورم بخودم بقبولانم که آینده کشور بهترخواهد شد نمشه که نمشه نمدانم چرا همه اش این احساس توذهنم تداعی میکندکه کشورمان مثل وکشور کوبا وکره شمالی خواهد بود ولاغیر

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    اینکه همه می‌فهمند که اصلاح طلبان تو دل مردم اند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها