کد خبر: 652466
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۳:۱۵:۳۰
| |

کنایه زیدآبادی به اصولگرایان: جن هم از مناسبات درونی شما سر در نمی‌آورد

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: از مناسبات درونی اصولگرایان، جن هم سر در نمی‌آورد. به قدری «ائتلاف انتخاباتی» درست کرده‌اند که حتی افراد علاقه‌مند هم حوصلۀ پیگیری منازعات آنها را ندارند.

کنایه زیدآبادی به اصولگرایان: جن هم از مناسبات درونی شما سر در نمی‌آورد
کد خبر: 652466
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۳:۱۵:۳۰

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به ائتلاف‌های انتخاباتی اصولگرایان کنایه زد.

به گزارش انتخاب، او در مطلبی با عنوان «جن هم سر در نمی ‌آورد!» در کانال تلگرامی خود نوشت: اصولگرایان به قدری "ائتلاف انتخاباتی" درست کرده‌اند که حتی افراد علاقمند به فهم وضعیت آنها، حوصلۀ پیگیری منازعات و اختلافات آنها را ندارند. ظاهراً بیشتر اختلافات‌شان بر سر تصاحب پست‌های اجرایی و تقنینی برای نزدیکان خودشان است وگرنه اختلاف گفتمانی واضحی در بین اغلب آنان دیده نمی‌شود.

پایداری‌ها تصور می‌کردند در این دور از انتخابات، نیروی غالب خواهند شد، اما ظاهراً توسط رقبای درون‌جناحی خود که گرایشی به عملگرایی دارند، یا حذف می‌شوند و یا سهم معدودی از کرسی‌های مجلس نصیب‌شان خواهد شد.

به نظر می‌رسد رأی سازمان یافتۀ اصولگرایان به سمت متمایلان به عملگرایی جهت داده شده و بنابراین، سر پایداری‌ها به احتمال زیاد بی‌کلاه خواهد ماند. این یک ارزیابی از راه دور است وگرنه از مناسبات درونی اصولگرایان که هم مخفی و ناشفاف و هم اسرارآمیز و هم مبتنی بر محاسبات غیر قابل درک در چارچوب عقل متعارف است، جن هم سر در نمی‌آورد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها