کد خبر: 652453
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۱:۲۵:۴۸
| |

علی مطهری در تهران با «تک رای» وارد مجلس می‌شود؟

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: آقای مطهری یکی از شناخته شده‌ترین افراد است که بخشی از آرای تک را به خود اختصاص می‌دهد و شانس ایشان را برای ورود به مجلس از سایر افراد بیشتر می‌کند.

علی مطهری در تهران با «تک رای» وارد مجلس می‌شود؟
کد خبر: 652453
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۱:۲۵:۴۸

سعید نورمحمدی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان درباره برنامه ریزی ها برای جذب «تک رای»ها در انتخابات مجلس گفت: «بخشی از مردمی که در شهرهای بزرگ رای می دهند، ممکن است گرایش فکری و سیاسی خاصی نداشته باشند و به لیست رای دهند، اما ممکن است به برخی از افراد و چهره هایی که اعتماد داشته باشند به صورت جداگانه رای بدهند. به طور مثال، تفاوت آرایی که آقای دکتر عارف در انتخابات مجلس دهم با نفر بعدی خودشان داشتند نزدیک ۵۰۰ هزار رای بود.»

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: «در انتخابات مجلس یازدهم، آقای قالیباف با نفر بعد از خود حدود ۴۰۰ هزار رای، تفاوت آرا داشت. این ۴۰۰ هزار نفر قطعا به لیست رای نداده بودند و به شخص خود آقای قالیباف رای داده بودند. طبیعتا بین چهره‌هایی که در تهران کاندیدا شدند، آقای مطهری یکی از شناخته شده‌ترین افراد است که بخشی از آرای تک را به خود اختصاص می‌دهد و شانس ایشان را برای ورود به مجلس از سایر افراد بیشتر می‌کند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها