کد خبر: 652429
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۰۸:۱۰:۲۴
| |

رقیب ابراهیم رئیسی در خراسان جنوبی در اولین ویدئوی انتخاباتی خود چه گفت؟

رقیب ابراهیم رئیسی در اولین برنامه تلویزیونی خود گفت: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پر شور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آئین را قدردانی کنیم.

رقیب ابراهیم رئیسی در خراسان جنوبی در اولین ویدئوی انتخاباتی خود چه گفت؟
کد خبر: 652429
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۰۸:۱۰:۲۴

سید حسن روحبخش کاندیدای مجلس خبرگان خراسان جنوبی و رقیب ابراهیم رئیسی در اولین برنامه تلویزیونی خود اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال در حوزه علمیه قم و مشهد مشغول تحصیل و تدریس بوده ام، اخوان بنده هم ملبس به لباس روحانی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، روحبخش گفت: این دوره شرایط حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت شده بود و احساس تکلیف کردم حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پر شور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آئین را قدردانی کنیم.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی گفت: مردم این استان از شرکت در جبهه‌های جنگ تا حضور فعال در پای صندوق آرا زبانزد هستند و طبق آمار از بالاترین حد نصاب آرا از این جهت برخوردار است و مکرر از رفقایی که توفیق تبلیغ را در خراسان جنوبی داشتند این موضوعات را شنیده ام.

روحبخش افزود: شرکت در انتخابات امسال تأمین امنیت ملی را به دنبال دارد و قوه بازدارندگی ایران زیاد می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها