کد خبر: 652132
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۲:۲۹:۴۸
| |

هشدار رضا نصری:

بعد از 7 اکتبر منطقه در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی علیه ایران است؛ «ائتلاف ملی» در جامعه یک ضرورت امنیتی است

تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: منطقه پس از واقعه ۷ اکتبر - در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی است که قدرت‌های غربی و اسرائیل تلاش دارند آن را علیه ایران مهندسی کنند. در چنین شرایطی، «ائتلاف ملی» در سطوح بالای سیاسی و «وحدت ملی» در سطح جامعه یک ضرورت امنیتی است.

بعد از 7 اکتبر منطقه در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی علیه ایران است؛ «ائتلاف ملی» در جامعه یک ضرورت امنیتی است
کد خبر: 652132
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۱۲:۲۹:۴۸

رضا نصری تحلیلگر مسائل بین الملل در صفحه توییتر خود نوشت: ایران امروز در شرایط جنگ ترکیبی به سر می‌برد. یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور جاری است، رژیم اسرائیل تحرکات نظامی و امنیتی خود را در خاک کشور افزایش داده و قصد دارد سطح منازعات را افزایش دهد. حملات تروریستی مرگبار - چه با محوریت داعش و چه نیروهای تروریستی مرزنشین در شرق و غرب کشور - با تناوب بیش‌تری صورت می‌گیرد. حملات سایبری افزایش یافته، لابی‌های جنگ‌طلب در واشنگتن در پی ایجاد رویارویی مستقیم نظامی با ایران هستند و روح و روان مردم در معرض تهاجم وسبع رسانه‌ای قرار دارد.

منطقه نیز - پس از واقعه ۷ اکتبر - در حال گذار به نظم جدید و نامطمئنی است که قدرت‌های غربی و اسرائیل تلاش دارند آن را علیه ایران مهندسی کنند. در چنین شرایطی، «ائتلاف ملی» در سطوح بالای سیاسی و «وحدت ملی» در سطح جامعه یک ضرورت امنیتی است.

در این میان، عجیب است «خانه ملت» از آن عده که با تشدید شکاف‌های موجود و طرح تهمت‌های عجیب - مانند جاسوس و سرباز آمریکایی خواندن شخصیت‌های تاثیرگذار ملی - مانع این ائتلاف و وحدت می‌شوند و فضای سیاسی و اجتماعی داخل را دچار التهابی غیرضروری و مضاعف می‌سازند، تبری نمی‌جوید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها