کد خبر: 652090
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۲۰:۰۰:۱۶
| |

روزنامه دولت هشدار داد: هر شخص و جریانی به «کد کذایی» رای ندادن کمک کند، خائن است!

روزنامه ایران نوشت: ناگفته پیداست که هر شخص، جریان و ائتلافی که در جهت کمرنگ کردن انتخابات، به کد کذایی «رأی ندادن» کمک کند، فقط و فقط در زمین دشمن بازی کرده و در امتداد خیانت به ایران قوی حرکت کرده است.

روزنامه دولت هشدار داد: هر شخص و جریانی به «کد کذایی» رای ندادن کمک کند، خائن است!
کد خبر: 652090
|
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۲۰:۰۰:۱۶

روزنامه ایران هشدار داده که هر شخص و جریانی به «کد کذایی» رای ندادن کمک کند، خائن است!

به گزارش ایران، اکنون و در آستانه انتخابات 11 اسفند، بار دیگر دشمنان در فضای رسانه‌ای و مجازی به صحنه آمده‌اند تا با بمباران شایعات، شبهات و خلق حاشیه‌ها و مسموم کردن اذهان عمومی القا کنند که شرکت در انتخابات بی‌فایده است! بنابراین پروژه فعلی دشمن در همین روزهای منتهی به انتخابات، کد رأی ندادن است! چرا؟ چون دشمن بشدت از رأی دادن مردم می‌ترسد و می‌داند که اولاً، انتخابات در ایران، واقعی است. ثانیاً، انتخابات در ایران، تولید قدرت می‌کند و سرمایه اجتماعی می‌سازد. ثالثاً، انتخابات، تضمین‌کننده «ایران قوی» برای حرکت در مسیر پیشرفت است.

این روزنامه تاکید کرده است: ناگفته پیداست که هر شخص، جریان و ائتلافی که در جهت کمرنگ کردن انتخابات، به کد کذایی «رأی ندادن»  کمک کند، فقط و فقط در زمین دشمن بازی کرده و در امتداد خیانت به ایران قوی حرکت کرده است. و بالاخره باید گفت: مردم ایران در بیش از چهار دهه گذشته یک تخصص ویژه پیدا کرده‌اند و آن بر هم زدن معادلات دشمن است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها