کد خبر: 651610
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۱۸:۰۰:۱۷
| |

رمزگشایی کیهان از هک سایت مجلس: می‌خواهند نیروهای انقلاب را به جان هم بیندازند؛ هدف دیگرشان لجن‌مال کردن انتخابات است

روزنامه کیهان با اشاره به هک سایت مجلس نوشت: به نظر می رسد با دقت در هدف هکرها و عملیات رسانه‌ای پیرامون آن، بتوان هویت واقعی شبکه پشت‌پرده این عملیات سایبری و ترور شخصیت موازی آن را بازشناسی کرد. خط لجن‌مال کردن انتخابات از مسیر بی‌اعتبار کردن مجلس و دعوت به تحریم انتخابات، ماموریت راهبردی است که سرویس‌های جاسوسی مانند سیا و موساد همواره به گروهک‌های محارب و گروه‌های نفاق سپرده‌اند.

رمزگشایی کیهان از هک سایت مجلس: می‌خواهند نیروهای انقلاب را به جان هم بیندازند؛ هدف دیگرشان لجن‌مال کردن انتخابات است
کد خبر: 651610
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۱۸:۰۰:۱۷

روزنامه کیهان از هک سایت مجلس رمزگشایی کرده است.

به گزارش کیهان، بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید:

  • به نظر می رسد با دقت در هدف هکرها و عملیات رسانه‌ای پیرامون آن، بتوان هویت واقعی شبکه پشت‌پرده این عملیات سایبری و ترور شخصیت موازی آن را بازشناسی کرد.خط لجن‌مال کردن انتخابات از مسیر بی‌اعتبار کردن مجلس و دعوت به تحریم انتخابات، ماموریت راهبردی است که سرویس‌های جاسوسی مانند سیا و موساد همواره به گروهک‌های محارب و گروه‌های نفاق سپرده‌اند.
  •  در این مسیر، غالبا بسیاری از عملیات‌های هکری و خرابکاری‌های سایبری که از سوی خود سیا و موساد یا عناصر نفوذی مستقیم آنها انجام می‌شود، از سوی گروه‌های ورشکسته‌ای مانند سازمان منافقین یا سلطنت‌طلبان «گردن گرفته می‌شود» تا مثلا بهانه‌ای برای اهمیت بخشیدن به این گروه‌های پرت از توجه افکار عمومی ایران داده شود.
  • این نکته هم گفتنی است که با عنایت به متواری شدن برخی نمایندگان پیشین مجلس و همکاران آنها از طیف افراطیون غربگرا، دور از ذهن نیست که بقایای آنها در گوشه و کنار سامانه اداری مجلس، نقش کمکی و مکمل را در ماجرای اخیر ایفا کرده باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها