کد خبر: 649927
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۱۹:۰۰:۲۴
| |

آیا هاشمی‌ توانست شبهه مرگ سیداحمد خمینی را توجیه کند که خانواده رفسنجانی می‌خواهند مرگ «مشکوک» پدرشان توجیه داشته باشد؟

روزنامه جوان نوشت: اگر بحث مرگ مشکوک (هاشمی) است که عده‌ای هم درباره فوت مرحوم سید احمد خمینی هم که در زمان ریاست‌جمهوری هاشمی‌رفسنجانی رخ داد و درگذشتی طبیعی بود، حرف‌های دیگری می‌زنند. آیا وجود چنین شبهاتی یعنی آن‌ها درست هستند؟ آیا پدر محسن هاشمی به عنوان بخشی اصلی از حاکمیت در دهه ۹۰ توانست برای این عده مرگ طبیعی مرحوم احمد خمینی را توجیه کند؟

آیا هاشمی‌ توانست شبهه مرگ سیداحمد خمینی را توجیه کند که خانواده رفسنجانی می‌خواهند مرگ «مشکوک» پدرشان توجیه داشته باشد؟
کد خبر: 649927
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۱۹:۰۰:۲۴

روزنامه جوان به شبهه خانواده آیت‌الله هاشمی مبنی بر مرگ مشکوک پدرشان پاسخ داده است. 

به گزارش جوان، محسن هاشمی، فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی در سخنانی عجیب ادعا کرد که حاکمیت هنوز نتوانسته دلیل فوت ایشان را به‌عنوان یک فوت نرمال استحکام بخشد! شایعات ضدانقلاب و برخی تندرو‌های داخلی همیشه علیه نظام وجود داشته است و همیشه هم نظام مورد اتهام نمی‌تواند به شکل کامل خود را از دروغ‌های گفته شده، تبرئه کند. اما اینکه تصور شود همه مردم این شایعات را باور کرده‌اند، تخیل محسن هاشمی است. وگرنه در میان عامه مردم این شبهه که مرحوم هاشمی در استخری مشغول ورزش و تفریح بوده‌اند، به نظر پررنگ‌تر می‌آید. آیا این پررنگ بودن به معنای درست بودن چنین شبهه‌ای است؟ 

این روزنامه افزوده است: اگر هم بحث مرگ مشکوک است که عده‌ای هم درباره فوت مرحوم سید احمد خمینی هم که در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی رخ داد و درگذشتی طبیعی بود، حرف‌های دیگری می‌زنند. آیا وجود چنین شبهاتی یعنی آن‌ها درست هستند؟ آیا پدر محسن هاشمی به عنوان بخشی اصلی از حاکمیت در دهه ۹۰ توانست برای این عده مرگ طبیعی مرحوم احمد خمینی را توجیه کند؟ از این سنخ اتهامات کم به مرحوم هاشمی وارد نشده و اغلب هم نادرست بوده، اما کسی که نمی‌خواهد توجیه شود، توجیه نمی‌شود. کما اینکه دوستان امروز محسن هاشمی چنان بر طبل این اتهامات دمیدند و عالیجناب سرخپوش راه انداختند که در اوج ناراحتی، هاشمی رفسنجانی مجبور به انصراف از نمایندگی مجلس ششم شد. آیا آن اتهامات درست بودند؟

جوان در پایان نوشته است: خانواده هاشمی گویا نمی‌خواهند متوجه باشند که پدرشان بخشی از این حاکمیت بوده و هر بار با طرح موضوعاتی سخیف، در واقع خودزنی می‌کنند و خاطرات اتهامات دروغین به پدرشان را زنده می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • علی ارسالی در
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    واقعا که هنوز افکار عمومی از مرگ مشکوک و ناگهانی مرحوم سید احمد خمینی در آن سن و سال با ناباوری یاد می کنند اما مرحوم رفسنجانی سنی داشته نباید تنها می رفت استخر فرح،تقصیر دخترش هم بوده که برای مهمانی رفتن پدر را همراهی نکرده حالا برای کاهش احساس گناه در خود، این شک را به افراد خانواده و جامعه منتقل می‌کند.

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

    اینهائی که دراین روزی نامه مطالب بیربط مینویسندبخاطردرون ازبغض پرشده خودادب نگارش راهم فراموش میکنندانگارحاج سیداحمدآقای خمینی خونه شاگرد باباشون بوده

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها