کد خبر: 649671
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

قانع نشدن مردم از ردصلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، فلسفه انتخابات را به کلی تباه می‌کند

روزنامه اطلاعات نوشت: تائید نشدن رئیس‌جمهوری سابق که به‌غیر از تجارب ممتد سیاسی از صدر انقلاب و دفاع مقدس تا ریاست شورای امنیت ملی، عضو دیرین مجلس خبرگان هم بوده و ۸سال ریاست‌جمهوری را بر عهده داشت، مانع از اقناع شورای نگهبان و مشاوران بوده است. استمرار این شرایط، ممکن است فلسفه و اصل انتخابات را به کلی تضعیف و تباه کند.

قانع نشدن مردم از ردصلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، فلسفه انتخابات را به کلی تباه می‌کند
کد خبر: 649671
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۷ ۲۰:۵۰:۰۰

روزنامه اطلاعات هم به ردصلاحیت حسن روحانی واکنش نشان داد. 

به گزارش جمهوری اسلامی، تجربه های چهل و پنج ساله در جمهوری اسلامی ایران، نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی و اثرگذاری حکومت، رابطه مستقیم با انتخابات دارد. تائید نشدن رئیس جمهوری سابق که به‌غیر از تجارب ممتد سیاسی از صدر انقلاب و دفاع مقدس تا ریاست شورای امنیت ملی، عضو دیرین مجلس خبرگان هم بوده و ۸سال ریاست جمهوری را بر عهده داشت، مانع از اقناع شورای نگهبان و مشاوران بوده است. استمرار این شرایط، ممکن است فلسفه و اصل انتخابات را به کلی تضعیف و تباه کند.

این روزنامه افزوده است: انتخابات پرشور، همیشه باطل السحر و سپر بلای جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و رقبای ریز و درشت بوده است. اکنون و در شرایط پیچیده‌تر و در تقابل با دشمنان بیشتر، چرا باید این خنجر را کُند و این سپر پولادین را با سپر چوبین جابجا کنیم؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها