کد خبر: 649308
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

چه وقت قرار است مسئولان صدای آژیر خطر طالبان برای امنیت ایران را بشنوند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نفوذ عادل پنجشیری، تروریست باسابقه دست‌آموز مشترک طالبان و داعش به قلب تهران را با کدام استدلال می‌توان توجیه کرد؟ قربانی شدن نزدیک به 100 کودک و زن و مرد در انفجارهای کرمان و مجروح شدن صدها نفر را چگونه می‌توان توجیه کرد؟ چرا گوشی برای شنیدن نصیحت‌ خیرخواهان وجود ندارد؟چه وقت قرار است صدای این آژیر خطر را بشنوید؟

چه وقت قرار است مسئولان صدای آژیر خطر طالبان برای امنیت ایران را بشنوند؟
کد خبر: 649308
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به خطر طالبان برای امنیت ایران هشدار داده است. 

به گزارش جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی ایران که با خوشبینی تمام به طالبان اعتماد کرده و حتی سفارت افغانستان در تهران را به این گروه تحویل داد، نه‌تنها به هیچیک از خواسته‌های خود از طالبان نرسیده بلکه دچار دردسرهای ناامنی و عوارض منفی دیگری از ناحیه این گروه شده است که رهائی از آن‌ها کار آسانی نیست. علاوه بر باندهای سرقت، تجاوز ناموسی، قتل و انواع زورگیری‌ها در شهرها، خانه‌ها و پارک‌ها، نفوذ عوامل تعلیم‌دیده گروه‌های تکفیری-تروریستی به نقاط مختلف کشور یکی از تهدیدهای مهمی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

این روزنامه یادآور شده است: نفوذ عادل پنجشیری، تروریست باسابقه دست‌آموز مشترک طالبان و داعش به قلب تهران را با کدام استدلال می‌توان توجیه کرد؟ قربانی شدن نزدیک به 100 کودک و زن و مرد در انفجارهای کرمان و مجروح شدن صدها نفر را چگونه می‌توان توجیه کرد؟ جنایت در صحن حرم مطهر رضوی و شاهچراغ که تکرار هم شد را باید بر اینها اضافه کرد. با محکوم کردن این جنایات و شعار انتقام سر دادن و در همان حال نسبت به گرگ تیزدندانی که در همسایگی ما پوست روباه بر تن کرده، از ناکجاآباد سر در خواهیم آورد. چرا گوشی برای شنیدن نصیحت‌ خیرخواهان وجود ندارد؟ آیا منتظر هستید تجربه محمود افغان تکرار شود؟ چه وقت قرار است صدای این آژیر خطر را بشنوید؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها