کد خبر: 649050
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۰۸:۳۱:۰۳
| |

ما از قطار پیشرفت حرف می‌زنیم اما کشورهای همسایه سوار بر ترن پرسرعت توسعه حرکت می‌کنند

روزنامه هم میهن نوشت: درحالی‌که ما از قطار پیشرفت صحبت می‌کنیم، کشورهای همسایه سوار بر ترن پرسرعت بر ریل توسعه حرکت می‌کنند و خودشان را با روند رو به جلوی جهان هماهنگ کرده‌اند. اما این ما هستیم که پشت دیوارهای خودساخته‌، در انتظار فرداییم.

ما از قطار پیشرفت حرف می‌زنیم اما کشورهای همسایه سوار بر ترن پرسرعت توسعه حرکت می‌کنند
کد خبر: 649050
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۰۸:۳۱:۰۳

روزنامه اصلاح‌طلب هم میهن به شدت از ادامه یافتن تحریم‌ها و عدم برنامه مسئولان برای رفع آن انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، یک بار دیگر باید این سوال را از خودمان و مسئولان کشورمان بپرسیم که ما در سال ۲۰۲۴ میلادی، کجای این جهان هستیم؟ فشارهای خارجی به ایران طی سال‌های گذشته انباشته شد، به مرور ارتباط‌مان با جهان پیشرفته و صنعتی را قطع کرد تا به نقطه‌ای رسیدیم که امروز در آن قرار داریم. تحریم‌ها ابتدا نعمت دانسته می‌شد غافل از اینکه حریف بسیار صبور است و منتظر می‌ماند تا تحریم‌هایش به مرور زمان اقتصاد کشور هدف‌ را مسموم کند و آن را از کار بیاندازد. به مرور زمان این سم در اقتصاد کشور ما پخش شد، عده‌ای را ثروتمند کرد و بخش زیادی از مردم را با بحران معیشتی مواجه کرد. آن‌هایی که آینده را در شعارها و آرمان‌هایی غیرقابل تجدیدنظر می‌بینند، معتقد هستند این هزینه‌ای است که باید برای آرمان‌ها پرداخت کرد؛ و البته معتقد هستند که می‌شود با راه‌های جایگزین، این شرایط را تغییر داد.

این روزنامه افزوده است: زمان مشخص کرده است که آن‌ها اشتباه می‌کنند. درحالی‌که ما از قطار پیشرفت صحبت می‌کنیم، کشورهای همسایه سوار بر ترن پرسرعت بر ریل توسعه حرکت می‌کنند و خودشان را با روند رو به جلوی جهان هماهنگ کرده‌اند. اما این ما هستیم که پشت دیوارهای خودساخته‌، در انتظار فرداییم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها