کد خبر: 648865
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۱۳:۱۳:۲۳
| |

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

مردمی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن بی‌خبریم؛ نیاز باشد، وفاداری‌شان را برای دفاع از نظام نشان می‌دهند

خطیب جمعه تهران در ارتباط با مردم خوب و مومن کشورمان اشاره کرد و گفت: توده‌هایی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن خبر نداریم و هر موقع نیاز باشد، وفاداری و آمادگی حضورشان را در میدان برای دفاع از ایران و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

مردمی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن بی‌خبریم؛ نیاز باشد، وفاداری‌شان را برای دفاع از نظام نشان می‌دهند
کد خبر: 648865
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۱۳:۱۳:۲۳

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: امام (ره) همواره از مردم و ملت راضی بودند و ایمان مردم ما را نسبت به صدر اسلام بهتر می‌دانستند و به این ملت دلبستگی معنوی داشتند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور و بیانات سازنده و راهبردی ایشان افزود: بیانات رهبری درسی برای ائمه جمعه بود تا اهمیت و جایگاه نماز جمعه و وظایف خطبای جمعه برایشان یادآوری شود.

صدیقی با بیان اینکه خداوند ظرفیت حج را برای مومنین قرار داده است تا عظمتشان را به عالم نشان دهند، تصریح کرد: نماز جمعه هم عبادت جمعی است که مورد پسند خداوند است و از جمله ظرفیت‌هایی است که خداوند خواسته است مردم خود را در جمع و با عظمت نشان دهند.

خطیب جمعه تهران به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با مردم خوب و مومن کشورمان اشاره کرد و افزود: توده‌هایی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن خبر نداریم و هر موقع نیاز باشد، وفاداری و آمادگی حضورشان را در میدان برای دفاع از ایران و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما در مقابله با ددمنشان متمایز هستند، خاطرنشان کرد: مردم همه ساله امتحان خود را چندین بار پای صندوق رای پس داده‌اند و دشمنان باید بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده برای انتخابات هم بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها