کد خبر: 648473
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۰۷:۴۳:۱۷
| |

موشکی که سپاه پاسداران شبانه مقر موساد و داعش را هدف قرار داد از چه نوعی بود؟ + تصویر و جزئیات

خبرآنلاین به نقل از خبر فوری نوشت: سپاه پاسداران با فاتح ۱۱۰ کابوس شبانه موساد شد.

موشکی که سپاه پاسداران شبانه مقر موساد و داعش را هدف قرار داد از چه نوعی بود؟ +  تصویر و جزئیات
کد خبر: 648473
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۰۷:۴۳:۱۷

خبرآنلاین به نقل از خبر فوری نوشت:سپاه پاسداران با فاتح ۱۱۰ کابوس شبانه موساد شد.

برخی منابع خبری می‌گویند حمله ایران به گروه‌های تروریستی در اربیل با موشک فاتح 110 انجام شده؛ موشکی که در حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد نقش اصلی را ایفا کرده بود.

بنا به روایت تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه،‌ در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

عملیات بامداد امروز، هفتمین عملیات موشکی سپاه پاسداران در سال‌های اخیر است. ویژگی‌ بارز این عملیات در آن است که برای نخستین مرتبه سپاه دو موقعیت مختلف را در دو جغرافیای متفاوت مورد حمله موشکی قرار داده است.

در این عملیات، هم مقر تروریست‌های داعش درسوریه مورد هدف قرار گرفته و هم مقر جاسوسی موساد در کردستان عراق.

هنوز از نوع و تعداد موشک‌های بکار رفته در این عملیات اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد در جریان موشک باران مقر موساد از موشک‌های فاتح ۱۱۰ (یا دیگر موشک های خانواده فاتح) استفاده شده باشد.

همچنین برخی منابع از هدف قرار گرفت مواضع تروریست‌های سوریه از منطقه جنوب غرب کشور خبر می‌دهند که در صورت صحت این موضوع گمان می‌رود در این عملیات برای نخستین مرتبه از موشک‌هایی نظیر «خیبر»، «حاج قاسم» یا «دزفول» استفاده شده باشد.

موشک باران سپاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها