کد خبر: 647869
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۱۳:۵۴:۲۰
| |

امام جمعه مشهد:

شرکت در انتخابات حمایت عملی از نظام است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با تأکید بر ضرورت تقویت مشارکت همگانی در انتخابات 11 اسفند گفت: تجلی حمایت کلامی از نظام در 22 بهمن و با شعار میسر می‌شود و تصویر حمایت عملی از نظام در انتخابات صورت می‌گیرد.

شرکت در انتخابات حمایت عملی از نظام است
کد خبر: 647869
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۱۳:۵۴:۲۰

سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت ۳۰ دی، سالروز حماسه قیام مردم قوچان علیه رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷ که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن مرور تاریخ ایثارگری‌های مردم قوچان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: آن‌چه در قوچان اتفاق افتاده است، منشأ حرکت انقلابی در مشهد، سرتاسر استان و حتی تأثیرگذار بر کل کشور بوده است. 

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات علم الهدی را در ادامه می خوانید:

 

  • از روزی که انقلاب به دست این مردم به پیروزی رسید، این نهضت همچون نهال نوپایی بود که خون‎های بسیاری برای صیانت از آن بر زمین ریخته شده و انقلاب اسلامی مشیت و اراده الهی بود که به خواست ملت ایران به پیروزی رسید.
  • مشیت الهی همیشه همین‌طور است و زمانی محقق می‌شود که مردم خدا را بخواهند و اراده او را حاکم کنند. این یک قاعده الهی است و تا به امروز هم این مردم با شهدایی که همه‌روزه تقدیم اسلام و انقلاب می‌کند، هر بار ثابت می‌کنند که هنوز به مشیت الهی باور دارند و تلاش می‌کنند مشیت خدا حاکم باشد.
  • این یک حقیقت است که دشمن، سرمایه خون شهدا را در پشتوانه مردمی نظام نشانه گرفته است. آن‌ها می‌دانند که نمی‌توانند ۲۲ بهمن و روز قدس را از این مردم بگیرند، به همین دلیل انتخابات را هدف می‌گیرند زیرا اینجا تنها موقعیتی است که می‌توانند بی‌واسطه با مردم ایران ارتباط بگیرند و با تحریف حقایق، زمینه‌ای را فراهم کنند که مردم در ۲۲ بهمن هم به میدان نیایند.
  • تجلی حمایت کلامی از نظام در ۲۲ بهمن و با شعار میسر می‌شود و تصویر حمایت عملی از نظام در انتخابات صورت می‌گیرد. فرزندان شما تکلیف خود را در این میدان انجام دادند و به عهد خود وفا کردند. پس از آن‌ها نوبت به شما رسیده که از سرمایه اجتماعی و مقبولیت فراگیری که در بین مردم دارید، برای صیانت از مجاهدت فرزندان شهیدتان هزینه کنید تا امانتی به نام انقلاب اسلامی محفوظ بماند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها