کد خبر: 647793
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۲۱:۰۲:۱۸
| |

کیهان: اصلاح‌طلبان لیست‌های متعددی برای انتخابات مجلس خواهند داد؛ یکی لیست «یاران هاشمی»!

روزنامه کیهان نوشت: اصلاح‌طلبان با نزدیک شدن به انتخابات مجبورند از لاک خود بیرون بیایند و با توجه به ارائه لیستی انتخابات ماه پشت ابر نخواهند ماند و دیر نیست که لیست‌های متعدد انتخاباتی در تهران و کلانشهرها از سوی جریان اصلاحات و ائتلاف این جریان با سایر گروه‌ها انتشار یابد.

کیهان: اصلاح‌طلبان لیست‌های متعددی برای انتخابات مجلس خواهند داد؛ یکی لیست «یاران هاشمی»!
کد خبر: 647793
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۲۱:۰۲:۱۸

روزنامه کیهان مدعی شده که اصلاح‌طلبان لیست‌های متعددی برای انتخابات مجلس خواهند داد!

به گزارش کیهان،‌ نامزد‌های اصلاح‌طلب به شکل گسترده ثبت‌نام کرده‌اند اما گردانندگان این طیف از ترس باخت، ادعا می‌کنند که در انتخابات نامزد ندارند.اگر کرختی و فضای نامساعدی هم در اصلاحات باشد بیشتر به سبب عدم تمایل سران و دودستگی این جریان سیاسی است. این در حالی است که برخی از چهره‌های اصلاح‌طلبی، از جمله افراد فعال در این حوزه هستند و حتی خبرهای ضد و نقیضی از حضور آنان در لیست‌های مختلف درز یافته است. به عنوان مثال گفته می‌شود که هاشمی به دنبال بالا آوردن لیست «یاران ‌هاشمی» است.

این روزنامه مدعی شده است: اصلاح‌طلبان با نزدیک شدن به انتخابات مجبورند از لاک خود بیرون بیایند و با توجه به ارائه لیستی انتخابات ماه پشت ابر نخواهند ماند و دیر نیست که لیست‌های متعدد انتخاباتی در تهران و کلانشهرها از سوی جریان اصلاحات و ائتلاف این جریان با سایر گروه‌ها انتشار یابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها