کد خبر: 647792
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۲۱:۲۱:۰۵
| |

دفاع کیهان از آتش‌زدن برجام در مجلس؛ حسن روحانی انتظار داشت مجلس یازدهم مانند مجلس دهم مجیزگوی او باشد

روزنامه کیهان نوشت: وی (روحانی) احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد و درباره تحریم‌های چند برابری دوران هشت ساله ریاست‌جمهوری وی بررسی و اقدامی نکند.

دفاع کیهان از آتش‌زدن برجام در مجلس؛ حسن روحانی انتظار داشت مجلس یازدهم مانند مجلس دهم مجیزگوی او باشد
کد خبر: 647792
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۲۱:۲۱:۰۵

روزنامه کیهان به حسن روحانی حمله  و در دفاع از عملکرد مجلس یازدهم در تصویب قانون اقدام راهبردی در برابر برجام دفاع کرده است.

به گزارش کیهان، روحانی در موضوع برجام و مذاکرات هسته‌ای روش بسیار زیرکانه و در عین حال غیر‌مسئولانه‌ای را در پیش گرفته است. وی و تیم مذاکرات دولت وی در ابتدا اختیارات فراوانی را طلب می‌کند و توافقی را با هر ترتیبی منعقد کرده و در آن زمان صراحتا دستاورد خود را فتح‌الفتوح می‌نامد و تمام مسئولیت مذاکرات را بر عهده خود عنوان می‌کند، سپس هنگام آشکار شدن توافق، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و هنگامی که به دلیل خوش‌خیالی و نابلدی، توافقی که به قیمت نابودی توان هسته‌ای کشور و عقب‌گردی در مسیر توسعه کشور بود از سوی آمریکا نقض می‌شود، تقصیر را به گردن هر فرد و نهاد دیگری از جمله مجلس یازدهم که با قانون خود از تضییع بیشتر حقوق ملت جلوگیری کرده و به دوسال خوش‌خیالی واهی روحانی به سازوکار مسخره اروپایی‌ها و اینستکس پایان می‌دهد می‌اندازد.

این روزنامه نوشته است: وی احتمالا انتظار داشت مجلس یازدهم مثل مجلس دهم مجیزگوی عملکرد درخشان وی در موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام باشد و درباره تحریم‌های چند برابری دوران هشت ساله ریاست جمهوری وی بررسی و اقدامی نکند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها