کد خبر: 647560
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۱:۱۴:۱۴
| |

عزت الله یوسفیان‌ملا فعال سیاسی اصولگرا:

چهره‌های تأییدصلاحیت‌شده سرشناس در حدی نیست که رقابت صورت بگیرد

یک فعال سیاسی اصولگرای رد صلاحیت شده نزدیک به لاریجانی گفت: به نظر من اگر افراد باتجربه بیشتری تأییدصلاحیت می‌شدند، وضعیت انتخابات بهتر پیش می‌رفت و رقابت بیشتری در می‌گرفت. اکنون چهره‌های تأییدصلاحیت‌شده سرشناس در حدی نیست که رقابت در بگیرد.

چهره‌های تأییدصلاحیت‌شده سرشناس در حدی نیست که رقابت صورت بگیرد
کد خبر: 647560
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸ ۱۱:۱۴:۱۴

با مشخص‌شدن نتایج بررسی صلاحیت‌ها این پرسش به وجود می‌آید که آیا با این میزان از تأییدصلاحیت‌شدگان مردم راغب به حضور گسترده در انتخابات می‌شوند؟

عزت‌الله یوسفیان‌ملا فعال سیاسی اصولگرای رد صلاحیت شده نزدیک به لاریجانی درباره این موضوع  گفت: به نظر من اگر افراد باتجربه بیشتری تأییدصلاحیت می‌شدند، وضعیت انتخابات بهتر پیش می‌رفت و رقابت بیشتری در می‌گرفت. اکنون چهره‌های تأییدصلاحیت‌شده سرشناس در حدی نیست که رقابت در بگیرد.

به گزارش میزان، بخش هایی از گفت وگوی یوسفیان ملا را در ادامه می خوانید:

 

  • به نظر من این طور نیست. چه کسی از آقای علی مطهری به آقای لاریجانی نزدیک‌تر؟ او هم برادر خانم آقای لاریجانی است و هم بسیار آقای لاریجانی را قبول دارد. آقای لاریجانی هم که نه حزبی دارد و نه تشکیلاتی که مثلا بخواهند افراد نزدیک به او را ردصلاحیت کنند.
  • خود من تأییدصلاحیت نشدم و عنوان شده که به ولایت فقیه و قانون اساسی التزام عملی ندارم. واقعا از این ادعا تعجب کردم زیرا همه زندگی من قانون اساسی است و مگر می‌شود فردی مانند من به قانون اساسی التزام نداشته باشیم. از سوی یگر من با همه وجودم به ولایت فقیه ملتزم هستم و باور دارم.
  • به هر روی من امیدوارم افرادی باتجربه وارد مجلس شوند؛ افرادی که قانون‌نویسی را بلد باشند. توجه داشته باشیم فردی که نماینده مجلس می‌شود باید قانون را تصویب کند که برای مثال یک قاضی دیوان عالی کشور با چهل‌سال سابقه قضایی قرار است آن را اجرا کند؛ با این اوصاف بسیار لازم است که افرادی توانمند، با دانش و با تجربه وارد مجلس شوند تا هم در بُعد قانون‌گذاری و در بُعد نظارتی به بهترین شکل ایفای وظیفه کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها