کد خبر: 647392
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

روحانی با رای ۳درصدی اصلا برای رئیسی مهم نیست که بخواهد برای ردصلاحیت او پرونده‌سازی کند

روزنامه جوان نوشت: اصلاً روحانی با آن رأی سه درصدی‌اش که با حمایت هاشمی بیشتر شد و همان را اکنون با شکست سیاسی از دست داده است، مگر چقدر برای رئیسی مهم است که قرار باشد برای رد او پرونده‌سازی کند؟

روحانی با رای ۳درصدی اصلا برای رئیسی مهم نیست که بخواهد برای ردصلاحیت او پرونده‌سازی کند
کد خبر: 647392
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان نوشت نوشت که روحانی با رای ۳درصدی اصلا برای رئیسی مهم نیست که بخواهد برای ردصلاحیت او پرونده‌سازی کند.

به گزارش جوان، در میانه روز‌های خشم و غم مردم ایران از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، حسن روحانی و تیم سایبری حامی او در تلاش هستند از قبل این خشم مقدس، برای روحانی یک آورده اجتماعی- انتخاباتی دست و پا کنند. این تلاش از سوی روحانی با ربط دادن نظرات شخصی در موضوعات داخلی به حادثه تروریستی کرمان و از سوی چهره‌های حامی او با تهمت تخریب روحانی به دولت رئیسی شکل گرفت.

این روزنامه سپس افزوده است: اصلاً روحانی با آن رأی سه درصدی‌اش که با حمایت هاشمی بیشتر شد و همان را اکنون با شکست سیاسی از دست داده است، مگر چقدر برای رئیسی مهم است که قرار باشد برای رد او پرونده‌سازی کند؟ تیم رسانه‌ای روحانی در انتخابات‌های ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ نشان داد به هیچ اخلاق انتخاباتی‌ای پایبند نیست و برای تخریب رقیب و رسیدن به کرسی موضوع انتخابات هیچ خط قرمزی ندارد. اکنون هم همان بلای بی‌اخلاقی را می‌خواهند در انتخابات خبرگان رهبری هم که از اساس دور از چنین فضا‌هایی است، وارد کنند. چنانکه سال ۹۴ هم چنین کردند و کلی بی‌اخلاقی مبتذل و سطحی را علیه آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی به راه انداختند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها