کد خبر: 647376
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

ما ایرانیان صبح خود را با خبر حکم اعدام و دستگیری شهروندان آغاز می‌کنیم

احمد زیدآبادی نوشت: در بسیاری از روزهای سال، ما ایرانیان در حالی صبح خود را آغاز می‌کنیم که خبر اصلی کشور صدور یا اجرای حکم اعدامِ انواع محکومان حوزه‌های مختلف و یا بازداشت و دستگیری شماری از شهروندان است.

ما ایرانیان صبح خود را با خبر حکم اعدام و دستگیری شهروندان آغاز می‌کنیم
کد خبر: 647376
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۱۳:۳۰:۰۰

احمد زیدآبادی از بازداشت و بازجویی از افرادی که نسبت به حادثه تروریستی کرمان نظری متفاوت داشتند انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، زیدآبادی اینکه به‌دنبال هر حادثۀ دلخراشی در کشور، یک عده اظهارنظرهای ناپسند و آزاردهنده کنند، روش منطقی برخورد با آن، این نیست که مقام‌های قضایی دستور پیگیری و تعقیب صادر کنند و دستگاه انتظامی نیز برای شناسایی و پرونده‌سازی و مجازات به تکاپو افتد.

او افزوده است: در بسیاری از روزهای سال، ما ایرانیان در حالی صبح خود را آغاز می‌کنیم که خبر اصلی کشور صدور یا اجرای حکم اعدامِ انواع محکومان حوزه‌های مختلف و یا بازداشت و دستگیری شماری از شهروندان است. ظاهراً متصدیان کشور، از تأثیر نشر مداوم این نوع خبرهای تلخ بر اعصاب جامعه کاملاً بی‌اطلاع اند و یا شاید گمان می‌کنند خبر دستگیری و مجازات و اعدام افراد، باعث انبساط خاطر عموم و رضایت مردم از حکومت می‌شود!

زیدآبادی تاکید کرده است: اینکه از میان تمام ابزارها و وسائل حکمرانی عمدتاً اعمال زور و مجازات بخواهد در دستور کار قرار گیرد و عده‌ای از ابواب جمعی حکومت هم بی‌وقفه بر آن پافشاری کنند و با الفاظی درشت به ترغیب ناشکیبایی و بی‌تحملی بپردازند، عاقبت خیلی تلخی برای این جامعه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها