کد خبر: 647223
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

اعتماد گزارش داد:

کار دشوار اصلاح‌طلبان برای بستن لیست انتخاباتی

روزنامه اعتماد نوشت: هرچند برخی اسامی عدم احراز شده در لیست احراز صلاحیت‌شدگان قرار دارد، اما بررسی ماهوی کلیت موضوع بررسی صلاحیت‌ها مشخص می‌کند که همچنان محدودیت‌های فراوانی پیش روی گروه‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو برای بستن لیست انتخاباتی وجود دارد.

کار دشوار اصلاح‌طلبان برای بستن لیست انتخاباتی
کد خبر: 647223
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۰۹:۰۰:۰۰

روزنامه اعتماد با اشاره به تاییدصلاحیت تعداد معدودی از داوطلبان اصلاح‌طلب تاکید کرده که همچنان محدودیت‌های فراوانی مقابل اصلاح‌طلبان برای بستن لیست وجود دارد.

به گزارش اعتماد، هرچند برخی اسامی عدم احراز شده مانند مسعود پزشکیان، علی مطهری، محمدباقر نوبخت، اسماعیل دوستی و رئوف قادری هم در لیست احراز صلاحیت‌شدگان قرار دارد، اما بررسی ماهوی کلیت موضوع بررسی صلاحیت‌ها مشخص می‌کند که همچنان محدودیت‌های فراوانی پیش روی گروه‌های اصلاح‌طلب و میانه‌رو برای بستن لیست انتخاباتی وجود دارد. 

این روزنامه افزوده است: این در حالی است که پس از تذکارهای رهبر انقلاب در‌خصوص ضرورت افزایش زمینه‌های مشارکت در انتخابات، برخی تحلیلگران نسبت به گسترده ساختن دایره ارزیابی صلاحیت‌ها خوشبین شده بودند و تصور می‌کردند گشایشی در این خصوص حاصل خواهد شد. حتی آن دسته از نمایندگان اصولگرایی که در مجلس یازدهم از دولت سیزدهم انتقاداتی کرده بودند، فاقد صلاحیت شناخته شده و امکان حضور در انتخابات 1402 را از دست داده‌اند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها