کد خبر: 647184
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۲:۵۶:۳۳
| |

وزیر کشور خبر داد:

فوری | دستگیری تعدادی از مظنونان حمله تروریستی کرمان

وزیر کشور در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان گفت: نیروهای امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از ‌عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

فوری | دستگیری تعدادی از مظنونان حمله تروریستی کرمان
کد خبر: 647184
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۲:۵۶:۳۳

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان گفت: نیروهای امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از ‌عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، وزیر کشور با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند، افزود: تمام عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی و دستگر خواهند شد.

وزیر کشور با بیان اینکه اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم های تروریست‌پرور هستند در چنگ قدرت دستگاه های اطلاعاتی هستند و با سرعت برخورد می‌شود.

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۵۰ شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شوند و پیکر شهیدان سایر شهرهای استان کرمان نیز در زادگاهشان دفن خواهد شد، ادامه داد: پیکر شهدا در مسیر رسیدن به گلزار شهدای کرمان است و به مرور تشییع و خاکسپاری‌ پیکر شهدا انجام خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه ابدان سایر شهدا ‌به دیگر استان‌ها و شهرهای استان کرمان منتقل خواهد شد،‌غیر از کرمان نیز امروز و برخی نیز ممکن است در زمان‌های دیگر تشییع و خاکسپاری انجام شود.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدا امروز با حضور باشکوه مردم برگزار شد و پیکر شهدا در حال انتقال به گلزار شهداست، تاکید کرد: در این حادثه تروریستی ۵۴ شهید زن، ۳۴ شهید مرد، ۱۲ شهید مهاجر افغانستانی داریم و تعداد ۱۰ نفر نیز زیر ۱۰ سال داردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • shahab ارسالی در
    جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲

    اگر حمله انتحاری وازسویی داعش بوده،دیگه چه مظنونی؟
    یعنی می‌خواهند ثابت کنند که خیلی سرعت عمل داشتند؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها