کد خبر: 647073
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۶:۳۰:۴۳
| |

سوال مهم از دستگاه‌های امنیتی بعد از حادثه تروریستی کرمان: آیا توجهی به اقدامات تروریستی احتمالی داشته‌ و تمهیداتی اندیشیده بودید یا خیر؟

روزنامه هم میهن نوشت: اکنون چنین پرسشی را می‌توان مطرح کرد که تحلیل رسمی نهادهای ذیربط درباره خطراتی که اینگونه تجمعات را تهدید می‌کند، چه بوده است؟ آیا اقدام تروریستی مورد توجه بوده یا خیر؟ اگر بوده، چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ و اگر نبوده، چرا؟

سوال مهم از دستگاه‌های امنیتی بعد از حادثه تروریستی کرمان: آیا  توجهی به اقدامات تروریستی احتمالی داشته‌ و تمهیداتی اندیشیده بودید یا خیر؟
کد خبر: 647073
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۶:۳۰:۴۳

روزنامه هم میهن با اشاره به حادثه تروریستی کرمان از دستگاه‌های امنیتی پرسیده که توجهی به اقدامات تروریستی احتمالی داشته‌ و تمهیداتی اندیشیده بودند یا خیر.

به گزارش هم میهن، متاسفانه مدیریت این‌گونه مراسم، به نسبت خطرات و تبعاتی که می‌تواند داشته باشد، مطلوب نیست. بهترین شاهد فاجعه‌ای است که در سال۱۳۹۸ و هنگام خاکسپاری سردار سلیمانی رخ داد و ده‌ها نفر از هموطنان زیر دست‌وپا جان دادند. هیچ‌گاه مسئولیت افراد و نهادها در بروز آن رویداد تعیین و منتشر نشد.

این روزنامه در پایان نوشته است: در نتیجه، درس‌آموزی از آن فاجعه به فراموشی سپرده شد.‌ اکنون هم چنین پرسشی را می‌توان مطرح کرد که تحلیل رسمی نهادهای ذیربط درباره خطراتی که اینگونه تجمعات را تهدید می‌کند، چه بوده است؟ آیا اقدام تروریستی مورد توجه بوده یا خیر؟ اگر بوده، چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ و اگر نبوده، چرا؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها