کد خبر: 646774
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

می‌گفتند چرا آیت‌الله مصباح جبهه نرفته؛ جبهه مصباح مقابله با تحریف اندیشه اسلامی بود

روزنامه جوان نوشت: برخی به تخریب، کوشیدند از آیت‌الله مصباح روحانی عافیت‌طلبی نشسته در کنج حجره تصویر کنند که گویی آیه‌های جهاد را نخوانده است؛ می‌گفتند چرا جبهه نرفته است؟ اویی را می‌گفتند که تبیین کننده اندیشه اسلام و تولید کننده فکر اسلامی بود! نمی‌فهمیدند جبهه مصباح ایستادن مقابل شبهه‌ها و تحریف‌های اندیشه اسلامی است.

می‌گفتند چرا آیت‌الله مصباح جبهه نرفته؛ جبهه مصباح مقابله با تحریف اندیشه اسلامی بود
کد خبر: 646774
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه جوان تاکید کرده که جبهه مصباح یزدی ایستادن مقابل تحریف اندیشه اسلامی بود.

به گزارش جوان، برخی به تخریب، کوشیدند از آیت‌الله مصباح روحانی عافیت‌طلبی نشسته در کنج حجره تصویر کنند که گویی آیه‌های جهاد را نخوانده است؛ می‌گفتند چرا جبهه نرفته است؟ اویی را می‌گفتند که تبیین کننده اندیشه اسلام و تولید کننده فکر اسلامی بود! نمی‌فهمیدند جبهه مصباح ایستادن مقابل شبهه‌ها و تحریف‌های اندیشه اسلامی است که همین تخریب کنندگان می‌سازند و از قضا «مداد العلماء افضل من دماء الشهداء».

این روزنامه افزوده است: شاید هم می‌فهمیدند و از همین می‌ترسیدند. اسلحه مصباح فکر او بود و شاگردانی که تربیت می‌کرد و همین امر اهل تخریب را می‌ترساند. توان مباحثه و مناظره که در خود نمی‌دیدند، لذا پنجه بر علم می‌کشیدند. نبرد نظامی مرد میدان می‌خواهد و جنگ عقیدتی اسلامی استاد فقه و فکر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها