کد خبر: 646754
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

«زمستان سخت» فریبی بود که معلوم نشد چه کسی در کاسه آقایان گذاشت!

روزنامه هم میهن نوشت: شعار «زمستان سخت» همان فریبی بود که معلوم نشد چه کسی در کاسه آقایان گذاشته است؟ زمستان سخت نه برای اروپا و غرب که برای ایران رقم خورد. ایرانی که روی گاز خوابیده است ولی نتوانست گاز کشور را در زمستان تامین کند.

«زمستان سخت» فریبی بود که معلوم نشد چه کسی در کاسه آقایان گذاشت!
کد خبر: 646754
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه هم میهن نوشته که معلوم نشد چه کسی آقایان را با «زمستان سخت» فریب داد.

به گزارش هم میهن، در اواخر زمستان1400 روسیه به اوکراین حمله کرد، ماجرای شطرنج سیاست جهانی به‌کلی تغییر پیدا کرد. مواضع ایران در این جنگ اروپایی‌ها را نیز از ایران دورتر کرد. وضعیت بی‌تصمیمی و پرهیز از مذاکره مؤثر ادامه یافت تا تابستان1401 که کشور دچار شوک تورمی وحشتناکی شد. آقایان تازه متوجه شدند که «یک من ماست چقدر کره دارد».

این روزنامه افزوده است: دنبال حل ماجرا بودند که یک فریب دیگر و یک بحران جدید کل مذاکرات را بلاموضوع کرد. شعار «زمستان سخت» همان فریبی بود که معلوم نشد چه کسی در کاسه آقایان گذاشته است؟ به امید زمستان سخت ناشی از جنگ اوکراین بودند تا اروپا به سوی ایران گرایش پیدا کند درحالی‌که نمی‌دانستند، آمریکایی‌ها از این وضع استقبال می‌کردند و زمستان سخت نه برای اروپا و غرب که برای ایران رقم خورد. ایرانی که روی گاز خوابیده است ولی نتوانست گاز کشور را در زمستان تامین کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها