کد خبر: 646699
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۳:۰۴:۱۹
| |

سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه:

جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن علم و دانشمندی است

معاون هماهنگ کننده سپاه در این جشنواره با بیان این‌که «جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن «علم و دانشمندی» است»، اظهار کرد: وجود یک عالم در رأس نظام اسلامی در روایات ما هم تأکید شده است.

جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن علم و دانشمندی است
کد خبر: 646699
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۳:۰۴:۱۹

چهارمین جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) سپاه پاسداران با هدف تجلیل از پژوهشگران برتر سپاه و ارتقای سطح علمی و پژوهشی در این نهاد برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در این جشنواره با بیان این‌که «جمهوری اسلامی تنها نظام عالم است که شرط رهبری آن «علم و دانشمندی» است»، اظهار کرد: وجود یک عالم در رأس نظام اسلامی در روایات ما هم تأکید شده است. پاسداری از انقلاب به پیشتازی در علم نیازمند است و بدون توجه به این راه نمی‌توان ادعای پاسداری از انقلاب را داشت. باید همه اعضای سپاه پاسداران تا روز آخر پاسداری و عمر باید به مرکز آموزش و پژوهش مجموعه خود متصل باشند و دائما از لحاظ علمی به‌روز باشند. این امر در سپاه به یک روال تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا بخش هایی از اظهارات سردار نقدی را در ادامه می خوانید:

 

  • کسی تصور نمی‌کرد ما بعد از انقلاب با این سرعت پیشرفت علمی در حوزه‌های علوم مختلف داشته باشیم. در عین حال این تصور را هم نداشتیم که در حوزه علوم انسانی این‌قدر در طول سال‌ها عقب بمانیم و صرفاً به مجموعه‌ای از متون ترجمه‌شده که از مبانی اسلامی و اصول و ارزش‌های دینی تهی است، بسنده کنیم. در این زمینه احتیاج به اصلاح رویکرد‌ها و تأمین نیاز کشور در زمینه علوم انسانی داریم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

    عجب! یعنی یه کشوری مثل آلمان گاگولا هم میتونن رهبر ( صدر اعظم) بشن! موندم با این قوانین ناجور چرا کشورایی مثل آلمان این همه رشد داشتن!

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

    پس دلیل رضایت مندی اکثریت مردم مشخص شد.!!!!! یاد داستان مولوی که زیدی یک طرف خورجین را بار و به همان وزن آنطرف را سنگ گذاشته بود افتادم. پاچه خواران جهان متحد شوید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها